Føler mig overfladisk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.848 visninger
19 svar
37 synes godt om
22. juni 2015

Anonym trådstarter

Har altså lige brug for at lufte lidt ud, og dele mine tanker med nogen 

Sagen er den at jeg dater lidt, og har mødt den her fyr over nettet. Han virker SÅ sød, og vi er meget ens på mange områder. Han virker rigtig meget som min type, og vi skal mødes på onsdag  Men sagen er den, at han er lidt tyk  Ikke sådan fed eller noget, men med en god lille mave og små rødvins... Altså til den gode side  Han ser ellers i øvrigt møg sød ud, rigtig kønne øjne og et sødt smil! Jeg selv er en slank pige, jeg er ikke en hysterisk fitnessfreak, men jeg går da op i at holde mig slank  Jeg er bange for at jeg alene pga hans lidt polstrede ydre Ikke vil være åben overfor hans person... Ja, jeg er nok i virkeligheden lidt overfladisk, og det skræmmer mig lidt, for sådan vil jeg da ikke være... Og så alligevel lidt, for man skal jo tænde på hinanden...

Er der nogen der har prøvet at have samme udgangspunkt, men så ende med at falde for en mand der ikke passede til ens kriterier for det ydre, og så alligevel tænde på ham og elske ham? Jeg ved godt at jeg bare skal springe ud i det, møde ham onsdag og så tage den derfra... Det er bare svææææært 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2015

lineog4

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg dater lidt, og har mødt den her fyr over nettet. Han virker SÅ sød, og vi er meget ens på mange områder. Han virker rigtig meget som min type, og vi skal mødes på onsdag  Men sagen er den, at han er lidt tyk  Ikke sådan fed eller noget, men med en god lille mave og små rødvins... Altså til den gode side  Han ser ellers i øvrigt møg sød ud, rigtig kønne øjne og et sødt smil! Jeg selv er en slank pige, jeg er ikke en hysterisk fitnessfreak, men jeg går da op i at holde mig slank  Jeg er bange for at jeg alene pga hans lidt polstrede ydre Ikke vil være åben overfor hans person... Ja, jeg er nok i virkeligheden lidt overfladisk, og det skræmmer mig lidt, for sådan vil jeg da ikke være... Og så alligevel lidt, for man skal jo tænde på hinanden...

Er der nogen der har prøvet at have samme udgangspunkt, men så ende med at falde for en mand der ikke passede til ens kriterier for det ydre, og så alligevel tænde på ham og elske ham? Jeg ved godt at jeg bare skal springe ud i det, møde ham onsdag og så tage den derfra... Det er bare svææææært 

Min mand er absolut ikke fysisk min drømme mand og nu har vi kendt hinanden i 23 år  han har dog stadig de dejligste arme og de opvejer det hele

Anmeld Citér

22. juni 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Min mand er absolut ikke fysisk min drømme mand og nu har vi kendt hinanden i 23 år  han har dog stadig de dejligste arme og de opvejer det hele

Min tidligere lignede da heller ikke en million, han var bare slank, men jeg har aldrig prøvet at være sammen med en til den gode side før... Og jeg er bare bange for at jeg er helt vild med hans personlighed, men tænder totalt af på hans krop 

Men hvor er det dejligt at høre at du elsker din mand for den han er, selvom han ikke er udseendesmæssigt som din drømmeland  Jeg håber jeg får det sådan!

Anmeld Citér

22. juni 2015

Mami

Jeg er absolut ikke til "store" mennesker og alligevel er jeg nu på 5 år sammen med en mand på +100 kg og jeg elsker ham! 

Tænder sindssygt på min kæreste den dag i dag, men i starten skulle jeg også vende mig til det og udover den der barriere

Anmeld Citér

22. juni 2015

SaraSH

Ja! 

Jeg er til, og har altid været til dem med alt for store overarme og lidt for mange tusser og MAX et par år ældre end mig ..... 

Nu er jeg gift med min mand på snart 44år (jeg er 25), han har ikke tusser og ikke pumpet overarme. Men han er den helt perfekte mand for mig og er præcis alt dét jeg alting har længdes efter! 

Vi har nu kendt hinanden i 5 år, blev gift sidste sommer og har nu lille Noah på 6 uger 

Anmeld Citér

22. juni 2015

Sprit25

Jeg vil ikke fortælle hvad du skal eller skal men kan da fortælle hvad jeg tænker:

I min optik har de fleste parforhold en reacher og en settler. Altså en der er lidt mere lækker end den anden herhjemme indrømmer min man hvertfald altid at han scoret over.

da jeg mødte min kæreste, siddende på en bar, rygende stadig i sit kokketøj og lavere end mig tænkte jeg: OMG! Jeg skulle ikke have en ryger, kok eller en der var lavere end mig. Men han var den eneste i baren der ikke spillede World Of Warcraft så kunne da godt snakke med ham. Jeg bestilte en jack d, han vendte sig om og begyndte at sige det kunne man hvertfald ikke drikke! 

Til november har han været min i 7 år og jeg ELSKER ham. Og i andres øjne er han sgu nok lille Klein  men han har styr på mig. Han elsker mig og han er verdens bedste far, kæreste og svigersøn! 

derfor ville jeg give ham en chance. Måske er han bare en god ven måske er han din drømmemand

Anmeld Citér

22. juni 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Jeg kan så vende den 

Jeg var ikke min kærestes drøm. Han var mere til tynde piger. Men nu køre vi på 5 år og 2 børn senere. Og jeg lægger 110. Ca. 

Jeg er ikke hans drømme billede af en quinde. Men jeg er hende han elsker højere end nogen anden. :-)

Anmeld Citér

22. juni 2015

Bissen

Anonym skriver:

For 5 år siden mødte jeg en mand i byen, som mine veninder kendte. Han var sjov og sød den aften og jeg besluttede at tage kontakt over Facebook. Da jeg så hans profilbillede tænkte jeg bare "nej nej nej, no Way!"  Men besluttede mig for at give det en chance alligevel, da jeg netop synes han virkede sød. 

Idag er vi gift, har en datter på 10 mdr og jeg synes han er RØVLÆKKER!

Anmeld Citér

22. juni 2015

Linkaa

Anonym skriver:

Min kæreste er lidt for rund, men jeg elsker ham for den han er. Og synes han kan være super lækker iklædt pænt tøj osv Ligesom jeg også tænder rigtig meget på ham, fordi han kan tænde mig så meget

Han har en del hår på overkroppen, som jeg ellers aldrig har været til. Men hele hans person gør at det ikke betyder noget

Giv ham endelig en chance, og fokuser hellere på hvad han kan få frem i dig, frem for hvordan han ser ud

Synes det er dejligt at have en stor mand at putte sig ind til

Anmeld Citér

22. juni 2015

Anonym trådstarter

Tak for svar tøser, det gav lidt ro i maven  Han er en stor mand, også i højden, og det er det jeg altid gerne har ville ha'! Han har super pæne øjne, det sødeste smil, han virker følsom og samtidig som en drengerøv på trods af alderen... Han virker rigtig sjov, og som en der kan få mig lidt ned på jorden når jeg letter lidt, enten i et hysterisk raserianfald () eller af begejstring  Jeg glæder mig til at møde ham... Så må vi se hvad det fører til 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.