Har altså lige brug for at lufte lidt ud, og dele mine tanker med nogen 
Sagen er den at jeg dater lidt, og har mødt den her fyr over nettet. Han virker SÅ sød, og vi er meget ens på mange områder. Han virker rigtig meget som min type, og vi skal mødes på onsdag
Men sagen er den, at han er lidt tyk
Ikke sådan fed eller noget, men med en god lille mave og små rødvins... Altså til den gode side
Han ser ellers i øvrigt møg sød ud, rigtig kønne øjne og et sødt smil! Jeg selv er en slank pige, jeg er ikke en hysterisk fitnessfreak, men jeg går da op i at holde mig slank
Jeg er bange for at jeg alene pga hans lidt polstrede ydre Ikke vil være åben overfor hans person... Ja, jeg er nok i virkeligheden lidt overfladisk, og det skræmmer mig lidt, for sådan vil jeg da ikke være... Og så alligevel lidt, for man skal jo tænde på hinanden...
Er der nogen der har prøvet at have samme udgangspunkt, men så ende med at falde for en mand der ikke passede til ens kriterier for det ydre, og så alligevel tænde på ham og elske ham? Jeg ved godt at jeg bare skal springe ud i det, møde ham onsdag og så tage den derfra... Det er bare svææææært 
Anmeld
Citér