Hvad ville I gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
L-Lotte skriver:

Du kunne jo evt. gIvr et mindre billed til de søskende du ikke ser så ofte. Det er jo ikke sikkert st de er interesseret i at havr hende på vægen i stuen men et lille billed på køleskabet kan også være fint.

Jeg er enig her! Vh stine

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2015

TNBC

Anonym skriver:

Vores dejlige datter har fået taget billeder i dagplejen for første gang og vi er enige i at bedsteforældre og oldeforældre selvfølgelig skal have et hver. Men vi kan ikke helt blive enige om vores søskende skal have.

De to af dem stod fadder til hende og derfor er vi enige om at de skal have et,  men vi kan ikke rigtig blive enige om hvad med de to andre;

Jeg har en søster der ikke har set vores datter endnu til trods for at hun er halvandet. Jeg har også en lillebror som ikke er biologisk, men han var med til barnedåben og vi ses ofte da vi kun bor ca. 10 km fra hinanden mens resten bor i andre landsdele. Kan vi tillade os kun at give til nogen af dem?

Jeg ved at de to søstre mødes en gang i mellem. 

I må meget gerne begrunde hvorfor I har stemt som I gør. På forhånd tak. 

Nu er det jo ikke sikkert at de vil have et stort billede hængende at jeres datter, de fleste har deres egne børn hængende.

Men en billederamme, en magnet, en nøglering.. En snekugle.. Alt efter hvad de kan li.

Jeg rejser f.eks meget, og hvis jeg så fik et stort billede af min niece, vil jeg skulle efterlade det hjemme hver gang, og så ville det være bedre med en mindre ting, jeg ku tage med mig, når jeg rejser.

Men synes de alle skal have, så ved din søster at i hvert fald tænker på hende.

Anmeld Citér

20. juni 2015

PernilleogLouis

Du kan jo spørge over de gider ha et?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.