Hvad ville I gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: kan vi tillade os kun at give til nogen af dem?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

961 visninger
12 svar
3 synes godt om
20. juni 2015

Anonym trådstarter

Vores dejlige datter har fået taget billeder i dagplejen for første gang og vi er enige i at bedsteforældre og oldeforældre selvfølgelig skal have et hver. Men vi kan ikke helt blive enige om vores søskende skal have.

De to af dem stod fadder til hende og derfor er vi enige om at de skal have et,  men vi kan ikke rigtig blive enige om hvad med de to andre;

Jeg har en søster der ikke har set vores datter endnu til trods for at hun er halvandet. Jeg har også en lillebror som ikke er biologisk, men han var med til barnedåben og vi ses ofte da vi kun bor ca. 10 km fra hinanden mens resten bor i andre landsdele. Kan vi tillade os kun at give til nogen af dem?

Jeg ved at de to søstre mødes en gang i mellem. 

I må meget gerne begrunde hvorfor I har stemt som I gør. På forhånd tak. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2015

Sprit25

hvorfor har din søster ikke set dit barn

Anmeld Citér

20. juni 2015

CaWi

Jeg ville give alle søskende, også selvom man ikke ses ret tit.

I min verden skal det ikke være noget så lidt som et billede,  der skal ende med at kunne skabe splid, fordi man gerne lige vil spare de sidste 100 kr et par ekstra billeder koster.

Anmeld Citér

20. juni 2015

L-Lotte

Anonym skriver:

Vores dejlige datter har fået taget billeder i dagplejen for første gang og vi er enige i at bedsteforældre og oldeforældre selvfølgelig skal have et hver. Men vi kan ikke helt blive enige om vores søskende skal have.

De to af dem stod fadder til hende og derfor er vi enige om at de skal have et,  men vi kan ikke rigtig blive enige om hvad med de to andre;

Jeg har en søster der ikke har set vores datter endnu til trods for at hun er halvandet. Jeg har også en lillebror som ikke er biologisk, men han var med til barnedåben og vi ses ofte da vi kun bor ca. 10 km fra hinanden mens resten bor i andre landsdele. Kan vi tillade os kun at give til nogen af dem?

Du kunne jo evt. gIvr et mindre billed til de søskende du ikke ser så ofte. Det er jo ikke sikkert st de er interesseret i at havr hende på vægen i stuen men et lille billed på køleskabet kan også være fint.

Anmeld Citér

20. juni 2015

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

hvorfor har din søster ikke set dit barn

Min søster bor i en anden landsdel end mig og kommer ikke så ofte hertil. Vi havde inviteret hende med til barnedåben, men hun kunne desværre ikke få fri fra arbejde.

Anmeld Citér

20. juni 2015

Anonym trådstarter

L-Lotte skriver:

Du kunne jo evt. gIvr et mindre billed til de søskende du ikke ser så ofte. Det er jo ikke sikkert st de er interesseret i at havr hende på vægen i stuen men et lille billed på køleskabet kan også være fint.

Det bliver i forvejen ikke så store billeder. Det er lidt som om den størrelse er blevet en standard i vores familie til gaver,

Anmeld Citér

20. juni 2015

Sprit25

Anonym skriver:

Min søster bor i en anden landsdel end mig og kommer ikke så ofte hertil. Vi havde inviteret hende med til barnedåben, men hun kunne desværre ikke få fri fra arbejde.

Så hun vil gerne? Så synes jeg alle skal have

Anmeld Citér

20. juni 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Du kan måske gøre det at du giver dem du ser/kommer hjem til dig. Så giver det vel lidt sig selv. 

Men jeg tror da at de alle ville blive glade for at få et billede af skønheden

Anmeld Citér

20. juni 2015

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Så hun vil gerne? Så synes jeg alle skal have

Det ved jeg ærlig talt ikke. Vi inviterede hende både til barnedåb og til vores datters første fødselsdag, men hun meldte afbud til begge dele - fødselsdagen var endda uden forklaring

Anmeld Citér

20. juni 2015

lineog4

Anonym skriver:

Jeg tror jeg ville spørge: har du lyst til et billede af min skønsak som du kan hænge op? 

Der er nogen mennesker der elsker at have billeder op og hænge, og andre der aldrig ville gøre det, og hvorfor dig så forære et billede? Og jeg tror jeg ville spørge alle (ikke bedster og older).

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.