Engelsk hvilken klasse trin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.343 visninger
21 svar
3 synes godt om
18. juni 2015

bøllen

Har en dreng som starter i skole efter ferien, kan de passe de allerede har engelsk fra start ?

vores skole starter på rullende skolestart og undervisning 0-2 kl. Skemaet der blev vist som eksempel viste engelsk 

troede bare det først var fra 1 kl

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2015

IT-nørd

Det er flere steder børn får engelsk fra O. klasse. Det er så fedt synes jeg!

Anmeld Citér

18. juni 2015

MetteT

På vores skole starter de i 1. Klasse.. Så min datter skal til at ha det efter sommerferien..

Anmeld Citér

18. juni 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min dreng går i 0 klasse og de har haft engelsk hele året. Det er på meget lavt plan hvor de lærer farverne og tallene på engelsk

Anmeld Citér

18. juni 2015

1977

Profilbillede for 1977
bøllen skriver:

Har en dreng som starter i skole efter ferien, kan de passe de allerede har engelsk fra start ?

vores skole starter på rullende skolestart og undervisning 0-2 kl. Skemaet der blev vist som eksempel viste engelsk 

troede bare det først var fra 1 kl

Min knægt forlader indskolingen på onsdag. Vi har også rullende skolestart og aldersintergreret undervisning. De har alle engelsk fra start - i den intregreret undervisning. 

Anmeld Citér

18. juni 2015

bøllen

IT-nørd skriver:

Det er flere steder børn får engelsk fra O. klasse. Det er så fedt synes jeg!

Så er der nok engelsk på skemaet , troede bare at det først var fra 1. Men nu er der jo så alt det nye... Er både for og imod..

Anmeld Citér

18. juni 2015

bøllen

MetteT skriver:

På vores skole starter de i 1. Klasse.. Så min datter skal til at ha det efter sommerferien..

Havde også først forstået det var fra 1 kl men nu startet alt det nye og kunne se det var på skemaet. Og trods møde kan jeg ikke helt gennemskue hvordan det kommer til at køre

Anmeld Citér

18. juni 2015

bøllen

MoarHvidovre skriver:

Min dreng går i 0 klasse og de har haft engelsk hele året. Det er på meget lavt plan hvor de lærer farverne og tallene på engelsk

Tak for svar . Og det er ikke forvirrende , tænker de jo også først skal lære det danske. Altså tal og bogstaver . Min dreng snakker dog ofte engelsk og viser store interesse for sproget, så på sin vis er det jo godt

Anmeld Citér

18. juni 2015

bøllen

Jeanne skriver:

Min knægt forlader indskolingen på onsdag. Vi har også rullende skolestart og aldersintergreret undervisning. De har alle engelsk fra start - i den intregreret undervisning. 

Indskoling ?? Kan du fortælle lidt om hvordan det foregår hos jer ? Når du skriver aldersintergreret undervisning er det så undervisning på flere trin

Anmeld Citér

18. juni 2015

helle85

på vores skole har de det fra 1 kl, hvad jeg dog syntes var tidligt, men mine børn elsker det, min datter kan tælle til 20 på engelsk og kan nogen børnesange osv.

min dreng har lært at sige godmorgen og godnat (som alt andet er han ikke helt med alders mæssigt på det )  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.