Vendingsforsøg :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2015

Leonora

Jegkiggerpåfugle skriver:

Jeg fik vendt min første baby da jeg var 37+0 - han havde sat sig rigtig godt fast i mit bækken så det tog 3 jordemødre og 2 læger godt 1,5 time om at få ham op og derefter vendt ham - blev lagt i stræk med håndklæder på siden af babymaven og her lykkedes det at få ham til at vende den "rigtige" vej. Synes smerterne var til at klare men da jeg havde hovedet nedad i sengen koncentrerede jeg mig mest om at jeg havde en forfærdelig halsbrand. 

Jeg havde en alm. Fødsel 39+6 håber det hjalp lidt.

Mange tak for dit svar

Jeg håber ikke det kommer til at tage så lang tid. Nu giver jeg det et forsøg og håber jeg er lige så heldig som dig og det lykkes at få den lille trunte rundt  

knus Louise 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2015

Bissen

Leonora skriver:

Tak for dit svar

Jeg må indrømme at jeg er meget nervøs. Men vil selvfølgelig give det et forsøg  

gik vandet under vendingsforsøget?? 

Louise 

Ja alt imens lægen stod og rykkede i min mave troede jeg, at jeg tissede. Men da det blev ved og der var meget blev jeg klar over at vandet var gået 

men det er vist meget meget unormalt - lægen havde i hvert fald aldrig oplevet det i hendes tid. 

Kan godt forstå du er nervøs - håber det lykkes!  Og ellers snupper du da bare en lille sædefødsel! 

Anmeld Citér

17. juni 2015

Jegkiggerpåfugle

Leonora skriver:

Mange tak for dit svar

Jeg håber ikke det kommer til at tage så lang tid. Nu giver jeg det et forsøg og håber jeg er lige så heldig som dig og det lykkes at få den lille trunte rundt  

knus Louise 

Jeg håber for dig det lykkes  

min spire i maven som forhåbenligt kommer ud til september sidder også op men har dog ikke numsen nede i bækkenet men hvis den ikke vender sig så skal jeg igennem endnu et vendingsforsøg - skal føde i Nordjylland og der må man helst ikle som førstegangsfødende føde i uk stilling men i at med jeg har været igennem en alm fødsel må jeg godt føde i sædestilling denne gang men det er vidst forskelligt alt efter hvor man skal føde 

Anmeld Citér

17. juni 2015

Bissen

Jeg håber for dig det lykkes  

min spire i maven som forhåbenligt kommer ud til september sidder også op men har dog ikke numsen nede i bækkenet men hvis den ikke vender sig så skal jeg igennem endnu et vendingsforsøg - skal føde i Nordjylland og der må man helst ikle som førstegangsfødende føde i uk stilling men i at med jeg har været igennem en alm fødsel må jeg godt føde i sædestilling denne gang men det er vidst forskelligt alt efter hvor man skal føde 

Man må altid føde i sædestilling (hvis numsen er først og barnet ikke for stort) - dog bliver specielt første gangs fødende oftest anbefalet at få KS. 

Jeg har selv født barn i UK i Aalborg sidste sommer som første gangsfødende - de spurgte bare mig hvad jeg selv ønskede

Anmeld Citér

17. juni 2015

Leonora

Mettebids skriver:

Ja alt imens lægen stod og rykkede i min mave troede jeg, at jeg tissede. Men da det blev ved og der var meget blev jeg klar over at vandet var gået 

men det er vist meget meget unormalt - lægen havde i hvert fald aldrig oplevet det i hendes tid. 

Kan godt forstå du er nervøs - håber det lykkes!  Og ellers snupper du da bare en lille sædefødsel! 

Hihi hvor vildt

det er vist meget få tilfælde der ender i en fødsel  

Jeg håber min lille trunte vender sig selv i løbet af den næste uge  

knus Louise 

Anmeld Citér

17. juni 2015

Flomse

Jeg fik vendingsforsøg med nr 1, hvor de moslede rundt og det lykkedes heller ikke at vende lillefisen. Smerten var til at holde ud, men følelsen af et overgreb på mig var ikke rar, så da nr 2 også lå i UK, skulle de slet ikke forsøge med noget vendingsforsøg og jeg tog imod kejsersnit med kyshånd :-) 

Nu er jeg heller ikke typen, der vil dø for at føde 'rigtigt', bare barnet kommer ud, så er jeg glad;-)

Held og lykke, håber det går let;-) 

Anmeld Citér

17. juni 2015

Leonora

Abrazos skriver:

Jeg fik vendingsforsøg med nr 1, hvor de moslede rundt og det lykkedes heller ikke at vende lillefisen. Smerten var til at holde ud, men følelsen af et overgreb på mig var ikke rar, så da nr 2 også lå i UK, skulle de slet ikke forsøge med noget vendingsforsøg og jeg tog imod kejsersnit med kyshånd :-) 

Nu er jeg heller ikke typen, der vil dø for at føde 'rigtigt', bare barnet kommer ud, så er jeg glad;-)

Held og lykke, håber det går let;-) 

Tak for dit svar. Jeg ved heller ikke hvor meget jeg har lyst til at være med til. Nu prøver jeg og hvis det bliver for meget siger jeg fra. 

Har ikke besluttet mig til om jeg vil have ks eller føde Hende med rumpen først

Nu ser jeg tiden an  

Louise 

Anmeld Citér

18. juni 2015

Jegkiggerpåfugle

Mettebids skriver:

Man må altid føde i sædestilling (hvis numsen er først og barnet ikke for stort) - dog bliver specielt første gangs fødende oftest anbefalet at få KS. 

Jeg har selv født barn i UK i Aalborg sidste sommer som første gangsfødende - de spurgte bare mig hvad jeg selv ønskede

Jeg fik slet ikke valgte om en sædefødsel på Hjørring sygehus - hvis han ikke blev vendt skulle jeg have kejsersnit 

Anmeld Citér

18. juni 2015

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Leonora skriver:

Mange tak for dit svar

Ja jeg ved at jeg kan sige fra hvis jeg ikke kan mere. Jeg har født meget hurtigt begge gange. Og nu hvor flere skriver at de har haft en vellykket sæde fødsels er jeg ikke så bange hvis ik det lukkes

Jeg skal føde på Hvidovre. Sidste fødsel var derhjemme. Og tog 2 timer. 

Vil så gerne slippe for at skulle have ks. 

Louise 

Jeg vil langt hellere en sædefødsel frem for alm.

Det skal sgu nok gå 

Anmeld Citér

18. juni 2015

Leonora

Problembarnet skriver:

Jeg vil langt hellere en sædefødsel frem for alm.

Det skal sgu nok gå 

Tak for dit søde svar

jeg tror også jeg hælder til det frem for et planlagt ks

Louise 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.