Min ring sidder fast!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2015

Klumpe-dumpe

Lilott skriver:

Tror du jeg selv kan klippe den over?

Det kunne være fedt hvis jeg slap for en tur til lægen, for jeg føler ikke lige for en gåtur på 45 minutter hver vej i regnvejr

Ja hvis du har en ordenligt tang kan du, men jeg tror det er besværligt at gøre selv. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2015

Lilott

Klumpe-dumpe skriver:

Ja hvis du har en ordenligt tang kan du, men jeg tror det er besværligt at gøre selv. 

Min kæreste har en hel masse værktøj - det må jeg lige rode igennem og se om jeg kan gøre det selv

Anmeld Citér

17. juni 2015

mpr

Lilott skriver:

Min kæreste har en hel masse værktøj - det må jeg lige rode igennem og se om jeg kan gøre det selv

Har du fået den af endnu? Det er ikke godt når det begynder at gøre ondt.. Så skal den bare af om det så er hos egen læge, vagt læge, eller andet... Det er utroligt hvor hurtigt det kan skabe problemer med nerver og blodomløb i fingeren... 

Anmeld Citér

17. juni 2015

Lilott

mpr skriver:

Har du fået den af endnu? Det er ikke godt når det begynder at gøre ondt.. Så skal den bare af om det så er hos egen læge, vagt læge, eller andet... Det er utroligt hvor hurtigt det kan skabe problemer med nerver og blodomløb i fingeren... 

Jeg har fået den af 

Jeg klippede den selv så slap for en tur ud i regnen

Jeg er rigtig ked af at ringen nu er i to dele, men min finger overlevede og det er det vigtigste

Mange tak for hjælpen alle sammen!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.