Min ring sidder fast!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.235 visninger
13 svar
11 synes godt om
17. juni 2015

Lilott

Jeg har taget en fingerring på som jeg sagtens kunne passe for lææææænge siden, og det var egentligt ikke noget problem at få den på fingeren. Men nu sidder den fast! Jeg kan ikke rokke den og det begynder at gøre ondt og er virkelig ubehageligt Jeg har prøvet med sæbe, men det hjælper ikke.

Min finger er meget hævet, og når jeg får løftet ringen en lille smule kan jeg se at min finger har et dybt aftryk af ringen..

Hvad kan jeg gøre for at få den af? Jeg har virkelig brug for noget hjælp!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2015

mpr

Lilott skriver:

Jeg har taget en fingerring på som jeg sagtens kunne passe for lææææænge siden, og det var egentligt ikke noget problem at få den på fingeren. Men nu sidder den fast! Jeg kan ikke rokke den og det begynder at gøre ondt og er virkelig ubehageligt Jeg har prøvet med sæbe, men det hjælper ikke.

Min finger er meget hævet, og når jeg får løftet ringen en lille smule kan jeg se at min finger har et dybt aftryk af ringen..

du kan prøve at have dine hånd i meget koldt vand og se om din finger aftager i hævelsen.. Have hånden hævet over hjertet, så blodet ikke så let kommer derud. Brun sæbe... 

Forsætter den med at være hævet så ring til vagt lægen og lad dem vurdere.. I værste tilfælde må du op og have klippet ringen af Hellere en afklippet ring, end en afklemt nerve eller blodforsyning så du pludselig står med en blå finger  

Anmeld Citér

17. juni 2015

Lykkelig2015

Lilott skriver:

http://www.blærerøven.dk/saadan-fjerner-du-en-ring-fra-en-haevet-finger/

Måske sådan her  

(håber videoen virker)

Anmeld Citér

17. juni 2015

Lilott

Øv, det virker ikke Men tak for svar

Jeg prøvede at ringe til lægen, men sekretæren møder først kl 11 om onsdagen, så kan først snakke med en der

Anmeld Citér

17. juni 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Har du prøvet med olie?

Anmeld Citér

17. juni 2015

Lilott

mor:) skriver:

Har du prøvet med olie?

Ja, det har jeg, men desværre uden resultat  

Den sidder nu så godt fast at jeg ikke engang kan rykke den en lille smule op og ned Det gør virkelig ondt nu 

Hvis jeg kunne klippe den af selv gjorde jeg det, men jeg må jo vente til kl 11 hvor jeg kan komme igennem til lægen, og så håbe at der er en tid hurtigst muligt

Anmeld Citér

17. juni 2015

Carina:-)

Lilott skriver:

Ja, det har jeg, men desværre uden resultat  

Den sidder nu så godt fast at jeg ikke engang kan rykke den en lille smule op og ned Det gør virkelig ondt nu 

Hvis jeg kunne klippe den af selv gjorde jeg det, men jeg må jo vente til kl 11 hvor jeg kan komme igennem til lægen, og så håbe at der er en tid hurtigst muligt

Er der ikke et værksted i nærheden? F.eks en mekaniker . De kan sagtens klippe ringen over med noget værktøj. 

Anmeld Citér

17. juni 2015

vitapigen

Du skal ikke vente på din egen læge... du skal ringe til vagtlægen NU... den ring skal af nu.....

Anmeld Citér

17. juni 2015

vitapigen

og ellers har en guldsmed det rette værktøj, hvis du bor tæt på sådan en

Anmeld Citér

17. juni 2015

Lilott

Carina:-) skriver:

Er der ikke et værksted i nærheden? F.eks en mekaniker . De kan sagtens klippe ringen over med noget værktøj. 

Tror du jeg selv kan klippe den over?

Det kunne være fedt hvis jeg slap for en tur til lægen, for jeg føler ikke lige for en gåtur på 45 minutter hver vej i regnvejr

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.