Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Hej.... Jeg har nu prøvet og blive gravid i 6 md og intet er der sket! Hvor lang tid prøvet i før der var bid ??
Hej.... Jeg har nu prøvet og blive gravid i 6 md og intet er der sket! Hvor lang tid prøvet i før der var bid ??
Jeg er 36 - manden 38 og vi har prøvet i snart 3 år. Med min søn på 10 år blev jeg gravid næsten med det samme. Faren til min søn er ikke min nuværende kæreste. Men min kærestes sæd er undersøgt og fejler intet. Min læge har i dag sendt henvisning afsted så vi kan starte fertilitetsbehandling.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ved godt man ikke kan samline og det men nogen gange hjælper det bare at høre lidt om hvordan det går/gik med andre : )
Jeg er 35 .. Her er det ikke lykkes endnu, og vi er igang med vores første IUI forsøg ..
Jeg er blevet gravid i første forsøg 3 gange; som 33 årig, som 35 årig og som 38 årig. Og så har jeg haft en enkelt bio.
Jeg fik blev gravid med min søn, da jeg var 24 år, det tog ca. 1 måned.
Da jeg var 21 blev jeg også gravid (men aborterede efter 3,5 mdr). Det krævede bare en glemt p-pille.
Jeg var 35 år, da jeg blev gravid efter vi havde prøvet 7 mdr og 36 da jeg fødte. Det er min første og sidste...
2. Forsøg da jeg var 29, 2. Forsøg da jeg var 31 og 1. Forsøg da jeg var 34 så intet problem her....og uh...nu er det slut...men altså holder aldrig op med at være skruk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128