Til jer der over 30 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2015

energystar

Anonym skriver:

Hej.... Jeg har nu prøvet og blive gravid i 6 md og intet er der sket! Hvor lang tid prøvet i før der var bid ?? 

Jeg er 36 - manden 38 og vi har prøvet i snart 3 år. Med min søn på 10 år blev jeg gravid næsten med det samme. Faren til min søn er ikke min nuværende kæreste. Men min kærestes sæd er undersøgt og fejler intet. Min læge har i dag sendt henvisning afsted så vi kan starte fertilitetsbehandling.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2015

Anonym trådstarter

Jeg ved godt man ikke kan samline og det men nogen gange hjælper det bare at høre lidt om hvordan det går/gik med andre : )

Anmeld Citér

16. juni 2015

Chellie

Jeg er 35 .. Her er det ikke lykkes endnu, og vi er igang med vores første IUI forsøg .. 

Anmeld Citér

16. juni 2015

SofiaMik

Jeg er blevet gravid i første forsøg 3 gange; som 33 årig, som 35 årig og som 38 årig. Og så har jeg haft en enkelt bio.

Anmeld Citér

16. juni 2015

RosSofi

Jeg fik blev gravid med min søn, da jeg var 24 år, det tog ca. 1 måned.

Da jeg var 21 blev jeg også gravid (men aborterede efter 3,5 mdr). Det krævede bare en glemt p-pille.

Anmeld Citér

16. juni 2015

Leneur

Jeg var 35 år, da jeg blev gravid efter vi havde prøvet 7 mdr og 36 da jeg fødte. Det er min første og sidste... 

Anmeld Citér

16. juni 2015

babyMark

2. Forsøg da jeg var 29, 2. Forsøg da jeg var 31 og 1. Forsøg da jeg var 34  så intet problem her....og uh...nu er det slut...men altså holder aldrig op med at være skruk 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.