Til jer der over 30 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

733 visninger
16 svar
0 synes godt om
16. juni 2015

Anonym trådstarter

Hej.... Jeg har nu prøvet og blive gravid i 6 md og intet er der sket! Hvor lang tid prøvet i før der var bid ?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2015

Masig

Anonym skriver:

Hej.... Jeg har nu prøvet og blive gravid i 6 md og intet er der sket! Hvor lang tid prøvet i før der var bid ?? 

11 mdr første gang (jeg var 27 år) og ca 4 mdr anden gang (30 år)...

Anmeld Citér

16. juni 2015

Bshizzle

Du kan ikke sammenligne.. 

Der kan gå dage, uger, mdr samt år eller intet...

Da jeg skulle ha min nr 2 (den første var en ups'er) da gik der godt 6 mdr... - var da 29 år. 

Du blir gravid når din krop er klar og din ægløsning er der 

Anmeld Citér

16. juni 2015

Troldemommi

Anonym skriver:

Jeg var 32 og 34 de gange jeg har født, anden gang tog det kun en måned så var den der, første gang gik der 4 måneder, så man kan sagtens blive gravid selvom man ikke er i 20'erne 

Anmeld Citér

16. juni 2015

Sirius1981

Jeg er 32 og der gik 2 mdr her - det er meget forskelligt. 

Anmeld Citér

16. juni 2015

Anonym trådstarter

Hvor tit havde i sex ? ��

Anmeld Citér

16. juni 2015

Fremad

Uha ja...

Min første fik jeg som 24 årigt, hun er lavet på p-piller og kondom.

Vi begyndte pb da jeg var 33 år, og der var bid i første forsøg, dog har jeg mistet 3 gange på knap 7 mdr....

Men har nu en gut på knap 4 mdr. Det tog lige omkring 1 år...

Anmeld Citér

16. juni 2015

Beem82

Første gang da jeg var 30 tog det ca 5 mdr og vi sexede når vi lystede. Jeg sigtede dog efter at vi sådan ca ramte æl ihvertfald én gang pr måned.

Her anden gang hvor jeg er 32 lykkedes det i første hug Og der sexede vi ca hver anden dag omkring æl (var lidt mere emsig den her gang ). Ved det ikke er nogen trøst, for jer når I kæmper. Men min erfaring er ihvertfald at alderen ikke nødvendigvis spiller den store rolle. Tænker det er mere vigtigt at kende sin cyklus rimeligt godt.

Håber for jer det snart lykkes!

Anmeld Citér

16. juni 2015

esioul

Anonym skriver:

Der er rigtig mange ting der påvirker fertiliteten udover alder. Det kan ikke sammenlignes. 

Anmeld Citér

16. juni 2015

M &.I

Jeg er 32 år nu det tog mig 4 år for at blive gravid, har et barn nu. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.