Smølfine123 skriver:
Hvorfor så negativ.. En fryseblastocyst har da rigtig gode chancer. Mellem 30-50 pct så vidt jeg ved afhængig af kvalitet.
blev gravid med fryseblasto selv 
Arh det er ikke en fryseblastocyst, men helt alm 4-cellet æg( det ene vist 5 cellet), som blev frosset ned på anden dagen.
har lige været igennem et "frisk" forsøg med en blastocyst, som ikke blev til noget. Fryseforsøget her bliver taget imellem de friske. Vi får dem gratis lagt op imellem de friske, skulle vi havde haft dem op inden vi startet de friske, ville det blive 7000kr for oplægningen. Og fordi vi ikke har den store tro på dem, valgte vi, at købe tre friske forsøg også have de to fryseæg fra sidste gang med i "puljen" uden ekstra betaling.
Er pessimistisk, dels af natur tror jeg, og dels af tidligere erfaringer. Vi var igennem mange forsøg inden min datter kom til, og har nok ikke store forhåbninger til, at vi skulle være SÅ heldige, at vi også kan lave en toer. For mig er det bare nemmere at gå igennem forsøg, når jeg ikke skruer mine forventninger i vejret. Det gør, at jeg kan være i det. Vil hellere være forberedt på det værste, også opleve dEt bedste end den anden vej rundt
Anmeld
Citér