Jeg går ud af mit gode skind snart!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2009

Ni-ko-li-ne

Feluca09 skriver:

Tror heller ikke det fordi hun har ondt...

Men hun spiser ca 5-7-måltider om dagen vor hun selvfølgelig får drikke til. Så gav jeg hende noget grød og en flaske her inden hun kom i seng...Forstår det simpelhen ik...

Ja nu kan jeg så høre hende græde igen......ihhhhhhh

min sp sagde at de små skulle have omkring 500 ml.... det var da Nikoline var 7 mdr. så der skal drikkes lidt mere nu... Nikoline drikker fint af kop, men ikke en halv liter om dagen.... derfor giver jeg stadig flaske 3 gange dagligt... nogen gange 4 og så kun to måltider...

jeg tænker bare gad vidst om hun er tørstig.. det viser sig oftest om aftenen... har du prøvet med en nat flaske klokken elleve? ved godt det er trist når hun nu er trappet ned i flasker, men det ville være bedre at hun får den en tid og i får sovet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2009

Cris

Hvis hun er eller snart er 9 måneder så kan forstille mig, hvordan du har det lige nu. Min søn har haft det sådan i næsten 8 uger! Både til lur og til aften/nat. Han skreg og han var nærmest panisk nogle gange. Jeg vidste ikke, hvad jeg skulle gøre og har kun prøvet at bevare roen hele tiden. Jeg flyttede ham til vores seng, da jeg selv gik i seng, for jeg kunne bare ikke være oppe 117 gange, selv om han var i vores værelse. Der var nogle gange hvor han vågnede mange gange og kun kort, men nogle andre gange vågnede ham og han ville ikke sove igen. Puha! Jeg har ammet, givet ham vand, vugget ham, puttet ham sammen med mig... han vågnede og vågnede og var ked. Jeg var ved at dø. Men pludseligt begyndte han at sove bedre og bedre uden at jeg skulle flytte ham til vores seng. Jeg kunne slet ikke forstå. Og så var det overstået... Jeg husker at jeg læste i netsunhedsplejersken (som jeg brugte meget, da vi boede lang væk og har ikke haft nogle til at spørge) at de har en tigerspring da de bliver ca.9 måneder. Og også den der separation angst. Der sker pludseligt meget motorisk og de kan ikke ligge stille. Men som alt med børn: som det kommer så forsvinder det igen... Jeg ønsker dig snart en godnats søvn igen!!!!!

Anmeld

14. september 2009

JustAnotherName

Altså nu står der jo i din profil-tekst at der er tænder på vej ?!?
....så kan det jo meget vel skyldes dét ....tror du ikke ??? 

Hun kan jo ikke selv beskrive eller forklare hvad der er galt, men gummerne kan jo føles så irriterede og ømme, indtil tænderne er brudt ordentligt igennem. Og nogle børn reagerer altså en del på det ....ofte ved at få svært ved at sove ordentligt og være kede af det, mm. 

Så det må være mit bud på det!

Jeg håber dog for Jer, at det er ovre meget hurtigt!
Og    for at I alle får noget søvn i nat 

Kh. Katrine - som selv er på vej i seng.
Vi skal afsted på ferie i morgen, wehuu! 

Anmeld

14. september 2009

Bondepigen

JustAnotherName skriver:

Altså nu står der jo i din profil-tekst at der er tænder på vej ?!?
....så kan det jo meget vel skyldes dét ....tror du ikke ??? 

Hun kan jo ikke selv beskrive eller forklare hvad der er galt, men gummerne kan jo føles så irriterede og ømme, indtil tænderne er brudt ordentligt igennem. Og nogle børn reagerer altså en del på det ....ofte ved at få svært ved at sove ordentligt og være kede af det, mm. 

Så det må være mit bud på det!

Jeg håber dog for Jer, at det er ovre meget hurtigt!
Og    for at I alle får noget søvn i nat 

Kh. Katrine - som selv er på vej i seng.
Vi skal afsted på ferie i morgen, wehuu! 

Jeg tænker det samme som Katrine. Emma har, når hun har haft tænder på vej, heller ikke rigtig gidet at spise...ved ikke om Feluca heller ikke spiser rigtigt når det er, for så kan det jo både være tænder og sult....

Jeg ville give hende en flaske til natten og se om det hjalp....

Håber i hvert fald snart det bliver bedre, for det er hårdt både for dig og for hende....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.