Jeg går ud af mit gode skind snart!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. september 2009

NaFe

Ja det er hvad jeg snart gør med hensyn til Felucas søvn....

Allerede nu efter a have været kommet i seng for 1 1/2 time siden, har hun været vågen 3 gange.....

Og ja, jeg ved jo hvad jeg har i vente i nat igen....hun vågner stort set hver time og græder. Og det eneste der hjælper er at give hende vand eller mælk. Gør jeg ik det, Skriger hun, banker hendes ben ned i sengen, vrider sig og er helt ude af den....virkelig som om hun har ondt et sted....

Jeg ved simpelhen ik hvad dælen jeg skal gøre, det kan bare ikke fortsætte sådan her...  Syntes dælme det ved a være rigtig hårdt. Og det gør mig jo også ked af det når jeg ikke ved hvad der er galt, og om hun evt har ondt... Det har jo ikke altid været på den her måde.... øv altså....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jamen er du sikker på hun ikke har ondt? Det kunne da godt lyde lidt sådan??

Rosa - som altså ikke ved særligt meget om den slags og måske spørger dumt

Anmeld

13. september 2009

Sjl-msl-Mkl

Feluca09 skriver:

Ja det er hvad jeg snart gør med hensyn til Felucas søvn....

Allerede nu efter a have været kommet i seng for 1 1/2 time siden, har hun været vågen 3 gange.....

Og ja, jeg ved jo hvad jeg har i vente i nat igen....hun vågner stort set hver time og græder. Og det eneste der hjælper er at give hende vand eller mælk. Gør jeg ik det, Skriger hun, banker hendes ben ned i sengen, vrider sig og er helt ude af den....virkelig som om hun har ondt et sted....

Jeg ved simpelhen ik hvad dælen jeg skal gøre, det kan bare ikke fortsætte sådan her...  Syntes dælme det ved a være rigtig hårdt. Og det gør mig jo også ked af det når jeg ikke ved hvad der er galt, og om hun evt har ondt... Det har jo ikke altid været på den her måde.... øv altså....

Prøv og læg hende tidligere i seng. Det er det eneste jeg pt kan råde dig til.

Anmeld

13. september 2009

NaFe

Rosa skriver:

Jamen er du sikker på hun ikke har ondt? Det kunne da godt lyde lidt sådan??

Rosa - som altså ikke ved særligt meget om den slags og måske spørger dumt

Nææh ved ikke om hun har ondt...evt i maven eller ørerne...men hun har gjort det her i 2 mdr nu....Så håber da ikke det kan være det...

Anmeld

13. september 2009

Ni-ko-li-ne

det lyder hårdt... både for hende og dig...

jeg tror umiddelbart ikke det er ørerne, så ville hun være ked når du lagde hende ned....

hvor meget drikker hun i løbet af dagen?

Anmeld

13. september 2009

anna-jonas

Jeg kan jo regne ud at lille Feluca er 9 mdr. nu. Så hun får vel ikke mad om natten mere, eller hvad??? Får hun evt. en flaske med mælk?? Når jeg tænker tilbage på vores Anna, så havde hun faktisk brug for et natligt måltid, helt til hun blev 18 mdr. Hun sad simpelthen og fik havregryn midt om natten.............for derefter at ligge sig ned og sove videre, resten af natten. Hvis hun bare blev tilbudt noget at drikke, gjorde hun lidt ligesom du beskriver at Feluca gør...............og nætterne blev et sandt mareridt.
Der er nogle børn, der har brug for natmad..............også selvom mange SP'er siger at det skal stoppe når de er 6 mdr. Det var måske et forsøg værd, at give hende en flaske sent om aftenen.

Ellers kan jeg anbefale dig at læse den bog der hedder "Sov uden gråd"............den har hjulpet xxx med at få hendes Oliver til at sove.

Søndags-godnat-hilsner Mette

Anmeld

13. september 2009

NaFe

det lyder hårdt... både for hende og dig...

jeg tror umiddelbart ikke det er ørerne, så ville hun være ked når du lagde hende ned....

hvor meget drikker hun i løbet af dagen?

Tror heller ikke det fordi hun har ondt...

Men hun spiser ca 5-7-måltider om dagen vor hun selvfølgelig får drikke til. Så gav jeg hende noget grød og en flaske her inden hun kom i seng...Forstår det simpelhen ik...

Ja nu kan jeg så høre hende græde igen......ihhhhhhh

Anmeld

13. september 2009

NaFe

Jeg kan jo regne ud at lille Feluca er 9 mdr. nu. Så hun får vel ikke mad om natten mere, eller hvad??? Får hun evt. en flaske med mælk?? Når jeg tænker tilbage på vores Anna, så havde hun faktisk brug for et natligt måltid, helt til hun blev 18 mdr. Hun sad simpelthen og fik havregryn midt om natten.............for derefter at ligge sig ned og sove videre, resten af natten. Hvis hun bare blev tilbudt noget at drikke, gjorde hun lidt ligesom du beskriver at Feluca gør...............og nætterne blev et sandt mareridt.
Der er nogle børn, der har brug for natmad..............også selvom mange SP'er siger at det skal stoppe når de er 6 mdr. Det var måske et forsøg værd, at give hende en flaske sent om aftenen.

Ellers kan jeg anbefale dig at læse den bog der hedder "Sov uden gråd"............den har hjulpet xxx med at få hendes Oliver til at sove.

Søndags-godnat-hilsner Mette

Ja hun er lige lidt over 8 mdr nu...

Jeg giver hende en flaske med mælk omkring 3-4 tiden...alle de andre gange hun vågner kan hun få vand vis det er.... Men da hun var mindre sov hun jo igennem... Og nu det lige pludselig sådan her hver evig eneste nat....

Havde faktisk lånt den bog på et tidspunkt...men syntes ik lige der var noget jeg ku bruge, men giver den lige en chance til og låner den igen....

Anmeld

13. september 2009

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

Ja hun er lige lidt over 8 mdr nu...

Jeg giver hende en flaske med mælk omkring 3-4 tiden...alle de andre gange hun vågner kan hun få vand vis det er.... Men da hun var mindre sov hun jo igennem... Og nu det lige pludselig sådan her hver evig eneste nat....

Havde faktisk lånt den bog på et tidspunkt...men syntes ik lige der var noget jeg ku bruge, men giver den lige en chance til og låner den igen....

Har ikke så meget at sige.

Men sender dig et stort medfølende kram søde

Anmeld

13. september 2009

NaFe

malucca09 skriver:

Har ikke så meget at sige.

Men sender dig et stort medfølende kram søde

Smiler....maaaaange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.