Neutrale produkter, parfume, skyllemiddel mm. ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2015

Pregnant

FN skriver:

Det eneste jeg måtte ændre da jeg blev gravid var min kærlighed til Pepsi Max og hårfarvning - heldigvis ret overskueligt  Men det skyldes så også at jeg inden gik op i hvilke mærker jeg bruger indenfor ALT dvs. rengøringsmidler, personlig pleje, makeup, vaskemiddel, you name it, måske lidt overdrevent 

Jeg syntes bare nogle går alt for vildt op i det.... At så må man ikke drikke en light cola. Eller så må man ikke have mascara på, eller vaske hår i alm. shampoo frem for neutral. :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2015

FN

Pregnant skriver:

Jeg syntes bare nogle går alt for vildt op i det.... At så må man ikke drikke en light cola. Eller så må man ikke have mascara på, eller vaske hår i alm. shampoo frem for neutral. :-) 

Tja, det er jo en smagssag, jeg synes kun det er fornuftigt 

Anmeld Citér

15. juni 2015

Sissel

Jeg ændrede intet.. Gik med make-up og neglelak som jeg altid har gjort. Til gengæld tænker jeg rigtig meget over hvad jeg putter i munden, eller vasker mit tøj/hjem i.. Stort set alt hvad man kan få neutral eller svanemærket bliver købt i det.. Og så tror jeg på at alt det skidt der bliver sprøjtet på og i alt det mad som ikke er økologisk er LANGT mere skadeligt end hvad folk går og tror. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.