Neutrale produkter, parfume, skyllemiddel mm. ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. juni 2015

Pregnant

Da i fandt ud af, at i var gravide... Gik i så all in i neutrale krops produkter, parfume, makeup og light produkter mm. 

Man har vel hørt alt det man ikke må... Fx at vaske hår i alm. shampoo, osv. 

Men hvor meget af det skal man egentlig gå op i, og har i rettet jer 100% efter det man bare IKKE må? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2015

JH12

Jeg bruger Derma når jeg er i bad, og har faktisk gjord det fast siden jeg blev gravid med min datter.. 

Vasketøj bliver kun vasket i Neutral.. 

Jeg bruger ikke parfume og sminke mm. 

Hårfarvning stoppet også fuldstændig inden graviditeten af min datter, og har ikke gjord det siden.. 

dog bruger jeg neglelak en gang i mellem fra Essie 

Anmeld Citér

15. juni 2015

modesty

Pregnant skriver:

Da i fandt ud af, at i var gravide... Gik i så all in i neutrale krops produkter, parfume, makeup og light produkter mm. 

Men hvor meget af det skal man egentlig gå op i, og har i rettet jer 100% efter det man bare IKKE må? 

Jeg levede i forvejen overvejende økologisk og svanemærket, så der var ikke rigtigt noget jeg behøvede at ændre. 

Jeg gik på kompromis ift. deodorant. Kunne ikke overskue at stinke af våd hund i 9 mdr. Men jeg brugte kun deo når jeg skulle ud (arbejder hjemmefra).

Anmeld Citér

15. juni 2015

ninibadini

Jeg bruger ikke noget med parfume. Det kom helt af sig selv, da jeg fik kvalme af de fleste dufte ret hurtigt. Nu er det overhovedet ikke noget savn. Elsker at vores vasketøj bare lugter rent og friskt, og mit hår og hud lugter også bare rent, det er skønt. Min eneste "synd" er at jeg bruger lidt mascara, men mon ikke det går.

Anmeld Citér

15. juni 2015

CLB

Jeg brugte ikke produkter med parfume i efter jeg opdaget min gravidlitet. Alle creme, produkter ovs blev skiftet til organic cirkel. 

Dog går jeg stadig med makeup.

Anmeld Citér

15. juni 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Shampoo, creme, deo, lotion, vaskepulver osv. er neutralt 

jeg brugte ikke parfume eller make-up til hverdag - men hvis jeg skulle noget festligt brugte jeg det make-up keg havde. Gad ikke skifte det ud når det var så sjældent. Parfume tog jeg lidt på, på tøjet og kun et par gange under graviditet. Ellers tror jeg at jeg har holst mig til anbefalingerne.

Eller kommer lige i tanke om jeg måsje drak mere sodavand end jeg burde 

Anmeld Citér

15. juni 2015

Fremad

Det eneste der blev skiftet ud her var vaskemiddel.... Og smøger der blev kvittet. 

Anmeld Citér

15. juni 2015

Mom2

Pregnant skriver:

Er ikke gået all in, men har måtte ændre nogen produkter.
Parfume er droppet, da jeg fik hovedpine og kastede op af det i starten og mangler det ikke, så ser ingen grund til at starte. Shampoo/balsam er blevet skiftet ud med Neutral, da der ingen duft er. Bodylotion var i forvejen uden parfume. Deo har jeg dog ikke skiftet, da jeg ikke kan finde en uden alt muligt i, som beskytter lige så godt.
Light produkter kommer ikke ind ad min dør, så der er ingen ændring.

Hvis bare man bruger hovedet hvad angår små ting, som lotion, parfume, makeup og ikke gør alt det, som frarådes oven i, så overlever baby sagtens

Anmeld Citér

15. juni 2015

Christabelle

Nej ændrede ingenting, fordi vi i forvejen brugte svanemærkede produkter uden parfume, parabener og farvestoffer og inden jeg blev gravid

Anmeld Citér

15. juni 2015

FN

Det eneste jeg måtte ændre da jeg blev gravid var min kærlighed til Pepsi Max og hårfarvning - heldigvis ret overskueligt  Men det skyldes så også at jeg inden gik op i hvilke mærker jeg bruger indenfor ALT dvs. rengøringsmidler, personlig pleje, makeup, vaskemiddel, you name it, måske lidt overdrevent 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.