Øv øv en skuffelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2015

Anonym trådstarter

Så har vi fulgt jeres råd om at tage direkte kontakt og det hjalp heller ikke - men det er vel i sådanne situationer man finder ud af hvem der er ens rigtige venner !!!!!!!! - fedt at vide vi har 3 og 1 familiemedlem 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2015

Carina:-)

Jeg gider ikke rode rundt med andre folks skrammel hvis jeg kan blive fri -Så jeg ville aldrig melde mig frivilligt.

Men spørger folk direkte vil jeg da godt hjælpe hvis tiden er til det. 

Men det der med at man skal melde sig til - det gider jeg ikke. 

Anmeld Citér

14. juni 2015

Carina:-)

Anonym skriver:

Så har vi fulgt jeres råd om at tage direkte kontakt og det hjalp heller ikke - men det er vel i sådanne situationer man finder ud af hvem der er ens rigtige venner !!!!!!!! - fedt at vide vi har 3 og 1 familiemedlem 

Du måler vel ikke dine venner på om de har tid/ lyst til at flytte for jer??

Venner er nogen man kan regne med i nødsituationer og for at stille op når der er kirse.

Og det er vel ikke en krisesituation at I ikke vil bruge de penge det koster på at hyre et flyttefirma??

Anmeld Citér

14. juni 2015

Sprit25

Anonym skriver:

Men hvorfor kunne de ikke hjælpe? 

Anmeld Citér

14. juni 2015

SandraXOXO

Anonym skriver:

Ej? Man er vel ikke en dårlig ven/familiemedlem bare fordi man ikke gider flytte for folk? Det er jo det flyttemænd er til for. Især i denne varme. Føj. 

Anmeld Citér

14. juni 2015

TNBC

Anonym skriver:

Seriøst? I måler jeres venner og familie ud fra om de kan hjælpe med at flytte?  Ikke alle smider hvad de har i hænderne for at hjælpe med at flytte. 

Jeg vil nok tænke over mine venner, hvis de blev så fornærmet over at jeg ikke var der til at hjælpe med at flytte. Der kan være grunde til at de ikke har tid.. 

Anmeld Citér

14. juni 2015

Elgaard73

Altså I ringer på dagen, hvor I har brug for flyttehjælp...Jeg er ked af at sige det, men jeg tror også at det havde blevet et nej fra min side. Vi har da lagt planer for i dag.

Rigtig mange har vel lagt planer, eller bestemt at søndag er til afslapning med familie eller lign. hvis man nu f.eks har været til noget om lørdagen osv.

At hjælpe med at flytte, er da noget man spørger om i god tid (ansigt til ansigt, og ikke på Facebook), for det kan jo hurtigt være en hel dag, man lige skal rykke ud af kalenderen og det er da i mange tilfælde noget der lige skal planlægges. Det er det i hvertefald herhjemme og i vores omgangskreds.

Jeg syntes at det er synd, at du dømmer alle jeres venner "ude" på grund af det her, for det giver lidt det indtryk at I bare forventer at alle skal stå på spring til når det passer jer, ellers er de ikke noget værd. 

Håber da at I finder en anden løsning. Som andre forslår, er det måske et flyttefirma I skal have fat I.

Anmeld Citér

14. juni 2015

Abracadabra

Lidt afhængig af geografi kan jeg varmt anbefale "flyttefirma Sjælland". 

De hjalp med at pakke ned og hængte tv'et op igen i det nye hus. De var fremragende!! Og de kom 3 mand med flyttekasser og brugte hele dagen. Det var en virkelig god beslutning. 

Jeg er nemlig blevet så gammel og magelig, at jeg ikke gider flytte selv. Og slet ikke for andre. Jeg betaler også for malere og andre håndværkere, så jeg kan bruge min dyrebare fritid på de ting, jeg virkelig holder af. 

Jeg ville helt bestemt have sagt nej. Men jeg ville gerne strikke en trøje til babyen! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.