Øv øv en skuffelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

959 visninger
17 svar
29 synes godt om
14. juni 2015

Anonym trådstarter

Ja som overskriften siger kan man vel ikke rigtig lade være med ikke at føle sig lidt skuffet.

min mand og jeg står og skal flytte - dette annoncerede vi så på Facebook at vi manglede hjælp fra venner og familie - vi har rigtig mange tunge møbler og dem kan min mand selvsagt ikke løfte alene sø vi skulle bruge lidt hjælp - vi ville hvis vejret blev godt grille om aftenen som tak for hjælpen / problemet kan man vel så se nu - for der er kun af mine veninder der har meldt sig og når man tænker på hvor stor en vennekreds min mand har / haft åbenbart så det da ikke fedt han skal stå med det hele selv - øv øv en skuffelse (jeg kan ikke hjælpe da jeg er højgravid

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Er det annonceret i god nok tid - tænker om det bare var tilfældigt at de allesammen skulle noget? 

Anmeld Citér

14. juni 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

Øv, kan godt se det må føles rigtig træls. Men det er jo ikke det første man lige har lyst til, så mon ikke alle har tænkt "der er nok nogle andre der melder sig..." - hvorefter de har glemt alt om opslaget - det drukner jo lynhurtigt i strømmen på væggen. Nogen opslag ser man i øvrigt ikke hvis man har mange venner, der er simpelthen ikke plads på væggen, så det kommer an på om man tidligere har liket den persons opslag nogle gange.

prøv evt at skrive igen idag at I får det svært pga din mave - I kunne jo være heldige der er en der ikke har planer. Held og lykke!

Anmeld Citér

14. juni 2015

Meyer

Profilbillede for Meyer

Vi ville hvis vi havde brug for hjælp, spørger folk direkte. 

Anmeld Citér

14. juni 2015

Bebsen

Spørg folk direkte - ingen gider vel rigtigt melde sig frivilligt til at flytte andre folks skrammel 

Jeg har snart en Master i flytning  (har boet på ca 20 adr i hele mit liv - de 10 af dem i mit voksen liv) og selvom mine venner og bekendte har været SÅ søde til at hjælpe, er der meget andet jeg har lyst til at bruge min tid på end at flytte andres ting, så udover mine 2-3 nærmeste veninder/venner, ville jeg nok ikke melde mig frivilligt, men ringede de og spurgte, ville jeg sige Ja! 

Anmeld Citér

14. juni 2015

bøllen

Anonym skriver:

Ja som overskriften siger kan man vel ikke rigtig lade være med ikke at føle sig lidt skuffet.

min mand og jeg står og skal flytte - dette annoncerede vi så på Facebook at vi manglede hjælp fra venner og familie - vi har rigtig mange tunge møbler og dem kan min mand selvsagt ikke løfte alene sø vi skulle bruge lidt hjælp - vi ville hvis vejret blev godt grille om aftenen som tak for hjælpen / problemet kan man vel så se nu - for der er kun af mine veninder der har meldt sig og når man tænker på hvor stor en vennekreds min mand har / haft åbenbart så det da ikke fedt han skal stå med det hele selv - øv øv en skuffelse (jeg kan ikke hjælpe da jeg er højgravid

Personligt går jeg langt uden om " de der " facebook opslag , syntes efterhånden facebook bliver brugt til alt ( men det er jo som man er ) personligt forstår jeg det ikke , hvad er der galt med alt gammeldags kontakt ? 

Anmeld Citér

14. juni 2015

Abracadabra

Jeg hader at flytte. Jeg betaler glad for flyttefolk. Jeg ville ignorere sådan en besked, medmindre jeg blev spurgt direkte. 

Derudover har jeg selv små børn, og min fritid tilhører dem. 

Måske skulle I ringe til et flyttefirma? 

Anmeld Citér

14. juni 2015

Sprit25

Man når en alder hvor flytte for venner ikke er fedt. Jeg ville se opslaget og tænke/ en anden hjælper nok. 

Ring direkte til dem

Anmeld Citér

14. juni 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg tænker da også at man spørg folk direkte, hvis man forventer et svar. Bare fordi det er slået op på fb, er det jo ik ens betydende med at folk har set det! Vh stine

Anmeld Citér

14. juni 2015

SandraXOXO

Spørg jeres bedste venner eller tætteste familie. Tror ikke folk gider flytte folks ting frivilligt, når man er kommet over "yes flytteøl" alderen er det nemmere bare at betale flyttemænd for at gøre det hårde arbejde  Tror bestemt ikke i skal ta det personligt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.