Forelskelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2015

Anonym trådstarter

LonglivetheQueen skriver:

Tænker Amerikanernes ord "Crush" dækker bedre lige nu? Ja det skal jeg ikke diktere om det gør, du kan jo sagtens være forelsket i det du kender af ham ind til videre.

Jeg har altid tænkt det som om at "crush" kom først, så forelskelsen, hvor det bliver dybere, man lære hinanden bedre at kende og så kommer kærligheden når man kender hinanden. Giver det mening?

Derudover.. så SKIDT PYT med hvad for et navn du kalder det. Du synes han er smadder sød og det lyder til at det er gengældt. det er da fantastisk og der findes jo da ikke mange ting i livet der overgår den følelse.

pøj pøj med det.

Tak og ja det er rimelig meget gengældt fra hans side af også  

men da jeg aldrig har været forelsket før ved jeg sgu ikke helt hvordan det er. Men ved helt sikkert der er noget ved ham der gør jeg er helt pjattet med ham 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2015

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Tak og ja det er rimelig meget gengældt fra hans side af også  

men da jeg aldrig har været forelsket før ved jeg sgu ikke helt hvordan det er. Men ved helt sikkert der er noget ved ham der gør jeg er helt pjattet med ham 

Det er skønt. bare nyd det.

Selv om jeg elsker min mand over alt på jorden og aldrig ville vælge at det skulle være på andre måder. Så er det den eneste ting jeg nogen gange tænker kunne være fedt at opleve igen.

Han kan da godt fremkalde lidt sommerfugle engang imellem, men det bliver jo aldrig den samme følelse som da jeg mødte ham for små 8 år siden.

Anmeld Citér

14. juni 2015

B&J

Anonym skriver:

Sådan er det også her vi skriver næsten sammen hele tiden og snakker længe i telefon 

Dejligt håber det bliver jer 2 

Anmeld Citér

14. juni 2015

MediaAnarchy

Selvfølgelig kan I være forelskede nu. Det er bare ikke sikkert i stadig er det, når i mødes. Det kan også være det forstærkes når i mødes. Jeg har prøvet begge dele. Pøj pøj med dt hele

Anmeld Citér

14. juni 2015

Anonym trådstarter

LonglivetheQueen skriver:

Det er skønt. bare nyd det.

Selv om jeg elsker min mand over alt på jorden og aldrig ville vælge at det skulle være på andre måder. Så er det den eneste ting jeg nogen gange tænker kunne være fedt at opleve igen.

Han kan da godt fremkalde lidt sommerfugle engang imellem, men det bliver jo aldrig den samme følelse som da jeg mødte ham for små 8 år siden.

Det er altså også bare en fed følelse med de sommerfugle  

Anmeld Citér

14. juni 2015

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Dejligt håber det bliver jer 2 

Taak håber jeg virkelig også 

Anmeld Citér

14. juni 2015

Anonym trådstarter

MediaAnarchy skriver:

Selvfølgelig kan I være forelskede nu. Det er bare ikke sikkert i stadig er det, når i mødes. Det kan også være det forstærkes når i mødes. Jeg har prøvet begge dele. Pøj pøj med dt hele

Håber det bliver endnu bedre når vi mødes men det bliver hårdt da han bor i Jylland og jeg i København 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.