Forelskelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

898 visninger
16 svar
9 synes godt om
13. juni 2015

Anonym trådstarter

Jeg sad og snakkede med en veninde om det med forelskelse. Kan man være forelsket i en man aldrig har mødt men skriver med hele tiden og snakker meget i telefon med. Eller er det først når man møder hinanden man kan blive forelsket 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2015

Troldemommi

Anonym skriver:

Jeg sad og snakkede med en veninde om det med forelskelse. Kan man være forelsket i en man aldrig har mødt men skriver med hele tiden og snakker meget i telefon med. Eller er det først når man møder hinanden man kan blive forelsket 

Jeg mødte min mand på nettet,og derfor gik der et stykke tid før vi mødte hinanden i virkeligheden, men jeg havde altså en spirende forelskelse i ham inden jeg overhovedet mødte ham, idag har vi næsten været sammen i 10 år, gift i snart 4 år og sammen har vi 2 rollinger, så mit svar må være JA 

Anmeld Citér

13. juni 2015

Anonym trådstarter

Troldemommi skriver:

Jeg mødte min mand på nettet,og derfor gik der et stykke tid før vi mødte hinanden i virkeligheden, men jeg havde altså en spirende forelskelse i ham inden jeg overhovedet mødte ham, idag har vi næsten været sammen i 10 år, gift i snart 4 år og sammen har vi 2 rollinger, så mit svar må være JA 

Vidunderligt  skriver nemlig med en dog det med at mødes skal jo planlæggelse ret meget da vi bor langt fra hinanden og jeg har min søn 24/7 og han skal jo helst ikke være der når vi skal mødes første gang, men vi skriver hele tiden sender hjerter kysmunde kalder hinanden skat, snakker meget i telefon gerne flere timer af gangen, men ved ikke helt om man kunne blive forelsket men er ihvertfald ret pjattet med ham  

Anmeld Citér

13. juni 2015

Troldemommi

Anonym skriver:

Vidunderligt  skriver nemlig med en dog det med at mødes skal jo planlæggelse ret meget da vi bor langt fra hinanden og jeg har min søn 24/7 og han skal jo helst ikke være der når vi skal mødes første gang, men vi skriver hele tiden sender hjerter kysmunde kalder hinanden skat, snakker meget i telefon gerne flere timer af gangen, men ved ikke helt om man kunne blive forelsket men er ihvertfald ret pjattet med ham  

Jeg vil bare ønske jer alt mulig held og lykke 

Anmeld Citér

13. juni 2015

Anonym trådstarter

Troldemommi skriver:

Jeg vil bare ønske jer alt mulig held og lykke 

Taak håber ihverfald det bliver til mere 

Anmeld Citér

13. juni 2015

Anpau

Anonym skriver:

Det mener jeg sagtens man kan BA. Og har faktisk også prøvet det nogle gange, i mine yngre år. Tror dog mere det var illusionen jeg var forelsket i, og sådan tror jeg ofte det er. Men nogle gange slå det bare klik, og så tror jeg det er fuldstændig ligemeget om man møder hinanden på nettet eller på festival!

Anmeld Citér

13. juni 2015

B&J

Forelsket lyder så forkert, men det følelses sådan vi snakkede sammen flere gange om dagen og skrev sammen og nu har vi snart været sammen i 7 år 

Anmeld Citér

13. juni 2015

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Tænker Amerikanernes ord "Crush" dækker bedre lige nu? Ja det skal jeg ikke diktere om det gør, du kan jo sagtens være forelsket i det du kender af ham ind til videre.

Jeg har altid tænkt det som om at "crush" kom først, så forelskelsen, hvor det bliver dybere, man lære hinanden bedre at kende og så kommer kærligheden når man kender hinanden. Giver det mening?

Derudover.. så SKIDT PYT med hvad for et navn du kalder det. Du synes han er smadder sød og det lyder til at det er gengældt. det er da fantastisk og der findes jo da ikke mange ting i livet der overgår den følelse.

pøj pøj med det.

Anmeld Citér

13. juni 2015

Anonym trådstarter

Anpau skriver:

Det mener jeg sagtens man kan BA. Og har faktisk også prøvet det nogle gange, i mine yngre år. Tror dog mere det var illusionen jeg var forelsket i, og sådan tror jeg ofte det er. Men nogle gange slå det bare klik, og så tror jeg det er fuldstændig ligemeget om man møder hinanden på nettet eller på festival!

Håber det virkelig er noget, og at vi snart kan mødes  

Anmeld Citér

13. juni 2015

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Forelsket lyder så forkert, men det følelses sådan vi snakkede sammen flere gange om dagen og skrev sammen og nu har vi snart været sammen i 7 år 

Sådan er det også her vi skriver næsten sammen hele tiden og snakker længe i telefon 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.