Jeg er afhængig af min telefon!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2015

Leneur

Får en alm mobiltelefon du ikke kan komme på internet med, som kun er beregnet til SMS og telefonopkald 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2015

Troldemommi

Sprit25 skriver:

Hjælp! Jeg er afhængig af min telefon. Som i den fylder alt alt for meget. Jeg går hjemme for tiden og så eksploderer min afhængighed. Nogen der har nogle råd til hvordan jeg bekæmper det

Uha jeg har glemt min mobil ovre i min datters børnehave og uha hvor jeg savner den, men må vente til mandag morgen 

Anmeld Citér

13. juni 2015

TNBC

Sprit25 skriver:

Hjælp! Jeg er afhængig af min telefon. Som i den fylder alt alt for meget. Jeg går hjemme for tiden og så eksploderer min afhængighed. Nogen der har nogle råd til hvordan jeg bekæmper det

Læg den i et andet rum(Hvor du stadigvæk kan høre den) så du ikke bliver fristet af den(Jeg har problemet, når jeg skal sove.. )

Og find en hobby, noget der tager din tid, sådan at du har noget andet at tænke på end at gå på nettet.

Anmeld Citér

13. juni 2015

loop

Sprit25 skriver:

Du kan få en app, hvor du programmerer hvor meget du vil tillade dig selv, at bruge på de forskellige ting hver dag. Når du så har brugt den tid, der er til råde, blokerer app'en og du må vente til næste dag. App'en hedder forskelligt afhængigt af styresystem.

Anmeld Citér

13. juni 2015

modesty

Sprit25 skriver:

Slet alle de apps du er afhængig af, og safari. Kold tyrker.

Anmeld Citér

13. juni 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

Jeg sværger til en god gammeldags tlf uden net adgang - savner det ikke når jeg er på job/ude. Det eneste jeg savner er muligheden for mobile pay.

Dog har vi herhjemme en Ipad, i starten af min barsel brugte jeg den kun under amning, men på det seneste er det eskaleret lidt, så jeg bliver nok også nødt til at sætte tidsbegrænsning på....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.