Dybt uretfærdigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.189 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. juni 2015

Anonym trådstarter

Så er jeg officielt den eneste i veninde flokken som bare ikke bliver gravid, mens de andre laver babyer til højre og venstre. (undskyld mit sprog) Det er bare ikke sjovt når man næsten er den der har prøvet længst tid udsigterne kan blive lange og jeg har bare ramt en mur nu. Føler mig mutters alene. Og ærlig talt lige nu føles det bare som om at jeg bare ikke skal blive mor nogensinde  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2015

Rockertand

Anonym skriver:

Så er jeg officielt den eneste i veninde flokken som bare ikke bliver gravid, mens de andre laver babyer til højre og venstre. (undskyld mit sprog) Det er bare ikke sjovt når man næsten er den der har prøvet længst tid udsigterne kan blive lange og jeg har bare ramt en mur nu. Føler mig mutters alene. Og ærlig talt lige nu føles det bare som om at jeg bare ikke skal blive mor nogensinde  

Øv, det må være hårdt, men du er nok nødt til at tro på, at det nok skal lykkes en dag 

Anmeld Citér

12. juni 2015

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Øv, det må være hårdt, men du er nok nødt til at tro på, at det nok skal lykkes en dag 

Ja det håber jeg virkelig. Jeg håber det hver eneste måned

Anmeld Citér

12. juni 2015

FrkHS

Vil bare sige du ikke er alene. Inden for de sidste 3 måneder har jeg måtte se 6 graviditeter i min omgangskreds i øjnene, mens jeg selv har været i fertilitetsbehandling siden september 2014 og har 8 mislykkede inseminationer bag mig. Det er pisse hårdt og smerter mere end man kan forestille sig. Følelsen af at føle man er den der står tilbage.. Alene.. Er ubærlig.

Anmeld Citér

12. juni 2015

Frk.S

Åha, hvor må det bare være hårdt. Jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvor forfærdeligt det må være når ønskebarnet bare ikke kommer.

Jeg tænker ofte på hvor heldige vi har været, og jeg har virkelig ondt af jer der må kæmpe sådan for det. 

Hvis du læser med herinde, kan du jo se at du ikke er den eneste - og måske du kan finde støtte i nogle af de andre. Jeg synes også jeg har læst en del solstrålehistorier herinde og kender også selv flere der har været i behandling med positivt resultat. Måske det kan hjælpe dig til at få lidt af troen tilbage på at det nok skal lykkes. 

Krydser alt hvad jeg kan for at der snart er en lille på vej til dig. 

Må man spørge hvor længe i har været i gang?

Anmeld Citér

12. juni 2015

Krydserfingre

Har det selv sådan du skal være velkommen til at skrive. 

Anmeld Citér

12. juni 2015

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Åha, hvor må det bare være hårdt. Jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvor forfærdeligt det må være når ønskebarnet bare ikke kommer.

Jeg tænker ofte på hvor heldige vi har været, og jeg har virkelig ondt af jer der må kæmpe sådan for det. 

Hvis du læser med herinde, kan du jo se at du ikke er den eneste - og måske du kan finde støtte i nogle af de andre. Jeg synes også jeg har læst en del solstrålehistorier herinde og kender også selv flere der har været i behandling med positivt resultat. Måske det kan hjælpe dig til at få lidt af troen tilbage på at det nok skal lykkes. 

Krydser alt hvad jeg kan for at der snart er en lille på vej til dig. 

Må man spørge hvor længe i har været i gang?

Vi har "kun" været igang i 13 måneder.  

Anmeld Citér

12. juni 2015

Anonym trådstarter

FrkHS skriver:

Vil bare sige du ikke er alene. Inden for de sidste 3 måneder har jeg måtte se 6 graviditeter i min omgangskreds i øjnene, mens jeg selv har været i fertilitetsbehandling siden september 2014 og har 8 mislykkede inseminationer bag mig. Det er pisse hårdt og smerter mere end man kan forestille sig. Følelsen af at føle man er den der står tilbage.. Alene.. Er ubærlig.

Det er slet ikke til at holde ud  

Anmeld Citér

12. juni 2015

Frk.S

Anonym skriver:

Vi har "kun" været igang i 13 måneder.  

Men det er da også længe. Selvfølgelig er der nogen der har kæmpet længere. Men 13 måneder er da ikke lige det man regner med når man starter PB. 

Anmeld Citér

13. juni 2015

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Men det er da også længe. Selvfølgelig er der nogen der har kæmpet længere. Men 13 måneder er da ikke lige det man regner med når man starter PB. 

Jeg synes det er meget længe! Især når ALLE i min omgangskreds faktisk bliver gravide i løbet af få måneder, jeg fik konstateret pco og fik så at vide at jeg nok skulle have hjælp og så står vi her efter første mislykket forsøg og er ligevidt. håber selvfølgelig hver eneste dag at det lykkes, men det er svært at opretholde gejsten

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.