Hukommelsestab...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2015

Skouboe

Jeg er desværre en af dem, hvor hukommelsesproblemer var symptom på noget alvorligt, og jeg kan kun bede dig om at komme afsted til lægen hurtigst muligt.

Du skal tage det alvorligt!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2015

TNBC

Anonym skriver:

Hej allesammen, ja som overskriften lyder så har jeg enoooormt meget hukomelsestab..! Når jeg sidder sammen med andre og vi snakker om noget så logger min hjerne fuldstændig af, og jeg begynder at snakke om noget andet.. Og når de så siger at det ikke var det de snakkede om føler jeg mig så dum, så dum.. jeg husker intet selvom min mand gentager flere gange at jeg skal huske det.. Her i dag skrev jeg en tillykke hilsen til min søster.. Også opdagede jeg at det præcis var en måned siden hun havde fødselsdag men alligevel så sagde hun intet.. jeg får tit hovedpine.. og jeg kan næsten ikke sove..  hvad kan det være der sker for mig? Min mand skælder mig også ud og råber tit af mig.. Og jeg føler vores forhold bliver meget påvirket pga. Mit hukommelsestab

hvad vil i gøre hvis i var mig?

Jeg ville tage til lægen.

Anmeld Citér

12. juni 2015

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Jeg er desværre en af dem, hvor hukommelsesproblemer var symptom på noget alvorligt, og jeg kan kun bede dig om at komme afsted til lægen hurtigst muligt.

Du skal tage det alvorligt!

Hvad var dine symptomer? så vil jeg ringe til lægen imorgen hurtigst muligt.. Og jeg er ked af at du har en alvorlig sygedom.. Håber det bliver bedre❤️

Anmeld Citér

13. juni 2015

Skouboe

Anonym skriver:

Hvad var dine symptomer? så vil jeg ringe til lægen imorgen hurtigst muligt.. Og jeg er ked af at du har en alvorlig sygedom.. Håber det bliver bedre❤️

Min sygdom er desværre kronisk og fremadskridende, så den bliver samlet set kun værre, men den er heldigvis forholdsvist sjælden, så sandsynligvis er det ikke det du fejler, men derfor skal du altid tage neurologiske symptomer alvorligt, og få dem undersøgt hurtigst muligt.

Anmeld Citér

13. juni 2015

tweety2060

Det lyder bekendt... jeg tænker fødselsdepression ...

jeg havde hukommelsebesvær søvn besvær,ja nok nærmere dødsangst,ingen tålmodighed tålte ikke støj mm

afsted til lægen og evt snak med sp også 

håber på det bedste for dig 

Anmeld Citér

21. juni 2015

lenemor77

Anonym skriver:

Hej allesammen, ja som overskriften lyder så har jeg enoooormt meget hukomelsestab..! Når jeg sidder sammen med andre og vi snakker om noget så logger min hjerne fuldstændig af, og jeg begynder at snakke om noget andet.. Og når de så siger at det ikke var det de snakkede om føler jeg mig så dum, så dum.. jeg husker intet selvom min mand gentager flere gange at jeg skal huske det.. Her i dag skrev jeg en tillykke hilsen til min søster.. Også opdagede jeg at det præcis var en måned siden hun havde fødselsdag men alligevel så sagde hun intet.. jeg får tit hovedpine.. og jeg kan næsten ikke sove..  hvad kan det være der sker for mig? Min mand skælder mig også ud og råber tit af mig.. Og jeg føler vores forhold bliver meget påvirket pga. Mit hukommelsestab

Nogen Update?

Anmeld Citér

21. juni 2015

tweety2060

Jeg er også nysgerrig

Anmeld Citér

21. juni 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Jeg ville personligt skynde mig at kontakte lægen for at få en tid til alle mulige tests, men det er også fordi de symptomer du beskriver her lyder som en mellemting mellem min morfar og min mors symptomer. Min morfar var dement og min mor havde kræft i lillehjernen.

Men jeg er selv meget glemsom og må bruge to do lister/huskesedler for at huske simple ting og/eller samtaler uden at fejle det store...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.