Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej allesammen, ja som overskriften lyder så har jeg enoooormt meget hukomelsestab..! Når jeg sidder sammen med andre og vi snakker om noget så logger min hjerne fuldstændig af, og jeg begynder at snakke om noget andet.. Og når de så siger at det ikke var det de snakkede om føler jeg mig så dum, så dum.. jeg husker intet selvom min mand gentager flere gange at jeg skal huske det.. Her i dag skrev jeg en tillykke hilsen til min søster.. Også opdagede jeg at det præcis var en måned siden hun havde fødselsdag men alligevel så sagde hun intet.. jeg får tit hovedpine.. og jeg kan næsten ikke sove.. hvad kan det være der sker for mig? Min mand skælder mig også ud og råber tit af mig.. Og jeg føler vores forhold bliver meget påvirket pga. Mit hukommelsestab
hvad vil i gøre hvis i var mig?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej allesammen, ja som overskriften lyder så har jeg enoooormt meget hukomelsestab..! Når jeg sidder sammen med andre og vi snakker om noget så logger min hjerne fuldstændig af, og jeg begynder at snakke om noget andet.. Og når de så siger at det ikke var det de snakkede om føler jeg mig så dum, så dum.. jeg husker intet selvom min mand gentager flere gange at jeg skal huske det.. Her i dag skrev jeg en tillykke hilsen til min søster.. Også opdagede jeg at det præcis var en måned siden hun havde fødselsdag men alligevel så sagde hun intet.. jeg får tit hovedpine.. og jeg kan næsten ikke sove.. hvad kan det være der sker for mig? Min mand skælder mig også ud og råber tit af mig.. Og jeg føler vores forhold bliver meget påvirket pga. Mit hukommelsestab hvad vil i gøre hvis i var mig?
Jeg ville skynde mig meget hurtigt til lægen i hvert fald!!! Det kan være noget alvorligt... det er jo ikke normalt at have hukommelsestab!
Jeg ville gå til læge. Der kan være rigtigt mange både fysiske og psykiske årsager og det kan lægen forhåbentlig hjælpe med at afdække.
Held og lykke!
Det er forfærdeligt at huske dårligt. Jeg gør det selv i ganske korte perioder hvis jeg er meget, meget træt og stressetpresset.
Sitrani skriver: Jeg ville skynde mig meget hurtigt til lægen i hvert fald!!! Det kan være noget alvorligt... det er jo ikke normalt at have hukommelsestab!
Jeg er simpelthen så bange for om der er noget galt med mig.. Jeg har et barn på 2 måneder
Christine skriver: Jeg ville gå til læge. Der kan være rigtigt mange både fysiske og psykiske årsager og det kan lægen forhåbentlig hjælpe med at afdække. Held og lykke! Det er forfærdeligt at huske dårligt. Jeg gør det selv i ganske korte perioder hvis jeg er meget, meget træt og stressetpresset.
Det er hver dag jeg er så glemsom og jeg logger bare ud samtalerne og snakker om noget andet det sker så tit folk synes det er sjovt men jeg synes det er så ubehageligt og gyseligt
Anonym skriver: Det er hver dag jeg er så glemsom og jeg logger bare ud samtalerne og snakker om noget andet det sker så tit folk synes det er sjovt men jeg synes det er så ubehageligt og gyseligt
Af sted til lægen! Det behøver ikke være farligt. B12 vitaminmangel feks kan give neurologiske forstyrrelser og det kan jo snildt behandles. Og det kan fx stress også.
Anonym skriver: Jeg er simpelthen så bange for om der er noget galt med mig.. Jeg har et barn på 2 måneder
HVIS der er noget galt... så gør du det kun værre ved at vente.... så afsted til lægen!
Mange tak piger, jeg vil lige snakke med min sundhedsplejerske om det og hører hende ad også kan jeg få en tid hos lægen ❤️ Tak for jeres svar ❤️❤️
Din sundhedsplejerske vil til enhver tid henvise dig til læge så bestil dog den tid :-)
Og tag samtalen med begge.
årgang84 skriver: Din sundhedsplejerske vil til enhver tid henvise dig til læge så bestil dog den tid :-) Og tag samtalen med begge.
Ja du har ret søde.. Det må jeg jo gøre så :/
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128