Anonym skriver:
Tusind tak for svar alle sammen!
Som jeg skrev ved jeg godt at man ikke kan vide hvornår det lykkes... Med at planlægge tænkte jeg på om nogen har haft held med at sige "til november smider vi præventionen" eller lign, og så taget den derfra 
Jeg tror vi venter et års tid endnu, og så ser vi til den tid om ikke vi begge stadig føler lige så meget for det, og så bliver det nok bare det, og så en dag af gangen 
Tænker også at studie ikke umiddelbart er en forhindring - har hørt om mange hvor en fuldtidsindkomst og en SU har været rigeligt, barsel under uddannelse har ikke været et problem, studie med barn i dagpleje har været nemt tidsmæssigt, og efter studie er man mere attraktiv for arbejdsgiver 
Det kan man vel godt?
Altså hvis i i princippet er klar og har rammerne, men ønsker at vente, så er det jo bare at gøre det?
Jeg synes ikke det lyder fjollet at sige 'til november ser vi om det passer os nu'.
Herhjemme sagde vi 'på vores ferie til Sverige (sidste år) snakker vi om det'. Og det gjorde vi så. Manden sagde så klar et par dage før
men ja du kan sagtens sige at der og der tager vi det op og ser - og så forbereder jer indtil da 
Og med forbereder jer, mener jeg: Tag de ferier som i gerne vil have overstået, vær det selviske og de ting som du siger at i gerne vil inden. Og så selvfølgelig også forberede jer mentalt på at være klar til det tidspunkt i aftaler.
Hvis det så alligevel ikke passer, må i jo bare tage den derfra
Held og lykke med det 
Anmeld
Citér