Jeg svinger ekstrem meget. Jeg ville ønske jeg kunne ligge min personlige holdning omkring deres person væk men jeg har utrolig svært ved at stemme på Helle som jeg anser for lettere utroværdig og en dårlig debattør også Løkke som er politisk dygtig men ikke god til det med penge. Overvejer i desperation at gå ud til fløjene men synes også de fjoller på alt for mange punkter.
Ved godt de lyder som om de mener det samme, og den siddende regering har ført mere liberal politik end nogen ville have forventet.
Men der skulle gerne være en ideologisk forskel som gør man kan se bort fra de to kransekagen og stemme ud fra ens ideologiske overbevisning.
Må indrømme jeg er grumme træt af kransekagefigurer og præsidentvalget lignende tilstande. Var helt lettet i går da jeg så debatten på DR2 uden de to kransekagefigurer og hørte om politik og fra alle partier (dog havde Mette Frederiksen vist slugt en Helle Thorning, så hun gav sjældent udtryk for en politik alligevel).
Nå den galde ramte lige dig, men det var fordi du nævnte de to kransekagefigurer som jeg gerne så blev tavse resten af valgkampen for vi ved jo allerde hvad de mener og så kunne vi høre noget fra nogen der havde noget på hjertet.
Anmeld
Citér