Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så skal der sættes kryds!
Hvor sætter du dit?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er stadig ikke heeeelt 100 endnu, svæver lidt mellem to partier, men for hulan jeg synes det kan være svært at gennemskue....
Loa skriver: Er stadig ikke heeeelt 100 endnu, svæver lidt mellem to partier, men for hulan jeg synes det kan være svært at gennemskue....
Det er meget svært - at gennemskue!
Er næsten sikker, men så får de lige sagt noget pjat fx om skolen og så tvivler jeg igen. Men jeg ved hvilken side jeg hælder imod og der er jeg slet ikke i tvivl.
Anonym skriver: Det er meget svært - at gennemskue!
Og egentlig ville jeg gerne bare have en blanding af partierne, burde sgu lave mit eget
Loa skriver: Og egentlig ville jeg gerne bare have en blanding af partierne, burde sgu lave mit eget
Ja man kan bruge lidt fra dem alle!
Jeg stemmer blankt.
De er jo kun marionetdukker.
Jeg stemmer Liberal Alliance
Anonym skriver: Så skal der sættes kryds! Hvor sætter du dit?
Jeg er ikke 100 procent afklaret, men har alligevel stemt i afstemningen.
jeg hælder 90 procent til det parti jeg har krydset af, men har stadig 10 procent fordelt på to andre partier.
Jeg svinger ekstrem meget. Jeg ville ønske jeg kunne ligge min personlige holdning omkring deres person væk men jeg har utrolig svært ved at stemme på Helle som jeg anser for lettere utroværdig og en dårlig debattør også Løkke som er politisk dygtig men ikke god til det med penge. Overvejer i desperation at gå ud til fløjene men synes også de fjoller på alt for mange punkter.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128