Ved ikke hvem jeg er ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2009

charlottekri

hm, jeg synes at det lyder som om at i slet ikke er på bølgelængde, for fidoklaus siger at hans eks ikke vil lade ham være en del af graviditeten, og justice siger at han er ligeglad med graviditeten... der er vist nogle ting i skal være enige om!!

det bedste ville jo at tage til den parterapeut og fortælle hende, hvordan i oplever hinanden, og derefter finde ud af hvorfor i oplever hinanden sådan...

i skal trods alt have et barn sammen, så i SKAL kunne kommunikere, for i har hver især visse rettigheder, som der skal tages hensyn til!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

Barbamama

justice skriver:

ja ja ja........ det er jo aldrig blevet til noget - som jeg også havde forventet med Fido kom til mig og ville snakke åbent om hvad f... det er han vil sige - han nyder istedet stikke mig den ene løgn efter den anden --- og dét fortsætter selv nu efter så lang tid efter han sagde til mig han IKKE vil have barnet og føler JEG holder ham nede så han vil heller ikke stifte familie med mig... Så lad vær og piv over ham - han har jo selv bragt sig derud hvor han pt er og FATTER IKKE EN SKID af at der er barn på vej og virker også MEGET LIGEGLAD med det og min graviditet.

Så derfor kan han jo ikke hyle op om at han vil gøre noget  ved det ved kontakte psykolog - dén psykolog burde istedet være glad for at kunne tjene penge for at han kan sidde og hælde vand ud af munden for under 40% hvad der kommer ud er sandt.

wow....Ved ikke lige hvad der sker??? Øhh forstår ikke lige hvorfor du bliver vred på mig. Jeg kender jo ikke hele historien men kun det trådstarter fortæller og det må jeg jo tage udgangspunkt i. Jeg dømmer ikke nogen.

Anmeld

16. november 2009

StinaS

Åååhh altså. Det er bare så ærgeligt når tingene skal gå sådan. Jeg vil sige at jeg selv har været en rigtig møgkælling da jeg og faderen til mine 2 store børn gik fra hinanden, og det kom der ærligt talt kun dårlige ting ud af. Efter hvad jeg kan læse, så lyder det til at han rigtig gerne vil det her, og at han også gør en indsats. Det er meget muligt at der før i tiden har været nogle problemer mellem jer. Men nu skal i jo altså have et barn sammen, og hvis i begge to skal være helt ærlige, syntes i så ikke at det her barn fortjener både sin mor og far? Jeg har haft en fyr som på ingen måde interesserede sig for min graviditet og vores kommende barn, og det gjorde så inderligt ondt på mig. Lad ham få lov til at være med, han vil det jo så gerne. Og det kan jeg faktisk godt forstå at han vil. Og den der par terapeut, hvad sker der ved at prøve det? Jeg tror det ville være sundt for jer begge to, så du kan få læsset lidt af og også ham. Det gør jo ondt på ham at han ikke kan noget. Det kan du jo se, han står helt magtesløs på sidelinjen.

Det er bare så ærgeligt når der går ged i det hele.

Forsøg ikke mindst for jeres egen skyld, men også for den lille's at få det bedste ud af tingene. Min eks og jeg snakker den dag idag rigtig godt sammen, og det gør altså virkelig det hele meget nemmere, og børnene syntes også det er hyggeligt at mor og far kan sige hej til hinanden, og lige få en sludder for en sladder når de mødes i super best.

Giv det en chance. Det fortjener i alle 3.

Mvh Stina (en tidligere møgkælling )

Anmeld

26. november 2009

justice

Stina&Mads skriver:

Åååhh altså. Det er bare så ærgeligt når tingene skal gå sådan. Jeg vil sige at jeg selv har været en rigtig møgkælling da jeg og faderen til mine 2 store børn gik fra hinanden, og det kom der ærligt talt kun dårlige ting ud af. Efter hvad jeg kan læse, så lyder det til at han rigtig gerne vil det her, og at han også gør en indsats. Det er meget muligt at der før i tiden har været nogle problemer mellem jer. Men nu skal i jo altså have et barn sammen, og hvis i begge to skal være helt ærlige, syntes i så ikke at det her barn fortjener både sin mor og far? Jeg har haft en fyr som på ingen måde interesserede sig for min graviditet og vores kommende barn, og det gjorde så inderligt ondt på mig. Lad ham få lov til at være med, han vil det jo så gerne. Og det kan jeg faktisk godt forstå at han vil. Og den der par terapeut, hvad sker der ved at prøve det? Jeg tror det ville være sundt for jer begge to, så du kan få læsset lidt af og også ham. Det gør jo ondt på ham at han ikke kan noget. Det kan du jo se, han står helt magtesløs på sidelinjen.

Det er bare så ærgeligt når der går ged i det hele.

Forsøg ikke mindst for jeres egen skyld, men også for den lille's at få det bedste ud af tingene. Min eks og jeg snakker den dag idag rigtig godt sammen, og det gør altså virkelig det hele meget nemmere, og børnene syntes også det er hyggeligt at mor og far kan sige hej til hinanden, og lige få en sludder for en sladder når de mødes i super best.

Giv det en chance. Det fortjener i alle 3.

Mvh Stina (en tidligere møgkælling )

Jeg har skam prøvet at vække interessen i ham. Han fik tilbudt at komme til fødselsforberedelse så vi kunne få en snak NETOP KUN OM DEN LILLE - han kom, han så og han skred.... Hurtigere som han var kommet herned var han kørt igen og ville åbenbart ikke snakke om det og ville ikke svare på de spørgsmål jeg havde til ham.

Det bedste for barnet, ja det er og bliver stadig at vi ikke er sammen,   for det er ikke kun mig der ser skyggesiden af faderen - flere af HANS venner har kontaktet mig og spurgt om jeg har brug for hjælp, for sådan som han har og stadig behandler mig vil de ikke stå model til, og står derfor mere som mine venner nu end hans. Sådan noget varmer jo utrolig meget, at jeg også bliver 'bekræftet' i jeg er noget værd, for HOLD KÆFT der er svært at stå med det hele selv og siden har han ikke virket interesseret --- tværtimod har han svigtet fremmøde til flere undersøgelser/samtaler hvor han fik dato og tid GODT stykke tid i forvejen - istedet sidder han hjemme og trisser rundt og jeg ved han allerede er  i gang med søge ny kæreste - så pt ser det ud til det ALDRIG bliver en glad familie.......

Anmeld

26. november 2009

justice

Fidoklaus skriver:

Caroline

Vi har kendt hinanden i næsten 2 år efter hånde, og det var da sjovt og spænde den gang. Hun har altid være svært at komme ind på. Men der er så mange små ting i den måde hun er på som kan brinde min ja undskyld spogte mit pist i kog, når jeg sige det til hinde siger hun så kan jeg jo bare smutte for så er jeg ikke til at sammel på. Det er ca. 2 månder siden efter hånden. 

Men henblik til  den lille ja så har jeg det som en lille dreng til jul, jeg ser virkeligt frem til at vorse barn skal komme til verden, men jeg har ikke foret lov til at detag i nogle af undersøgeren fordi vi ikke er samme det er en privat sag har hun sagt, og ja måske men det er jo stadig nogle af mig ikk

Hun merner at jeg ikke intresser mig for hinde, men det er ikke nemt når men ikke følger at men bliver lukket ind i hindes liv, jeg har ALDIG foret at vide hvad hun føler og tro på, fordi hun ikke vil høre ud i byen hvordan hun har det osv. 

Til  michella80
Ja det har vi prøvet og det er mig der har et problem og ikke hinde pga. min for tid osv. men det merner jeg sefølige ikke, men nu  har jeg tag kontakt til en nye parteur Som hun tag til først også mig bage efter også mødes vi begge 2 i samme rum for at finde frem til hvad der i vejen med os begge 2 for jeg tro at en af årsagen til at vi har det som vi har er at jeg ikke er bange for at dumme mig hvor i mod min x er mere tilbage på det pundt og det kan godt være det ligger en dæmmer på hinde men jeg er sikker på at der skal en 3 person med ind i det her for at finde frem til hvad årsagen er til det er gået som det er.

Jeg siger ikke at jeg er fjel fri, for det er der ikke nogle der, men det vil da være dejliget hvis hun også vil indrømde det også, for hun går og finde fjele på mig hele tiden og jeg gøre ikke for jeg synste det er så taglig at gøre

Alt der er markeret med FED skrift nedenfor er ren og skær LYV fra hns side af... Han pynter rigtig godt på tingene herinde for at fremstå med glorie på hovedet... men virkeligheden er en HELT ANDEN tro mig!!!

- Hvad grund har JEG til at skulle lyve hér? Hvorimod han jo gerne IGEN vil bekræftes i at han er PERFEKT og ikke kan gøre mere.... Endnu en grund til man bliver pisse sur på ham samt såret indeni overfor det pis han fyrer af herinde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.