Åååhh altså. Det er bare så ærgeligt når tingene skal gå sådan. Jeg vil sige at jeg selv har været en rigtig møgkælling da jeg og faderen til mine 2 store børn gik fra hinanden, og det kom der ærligt talt kun dårlige ting ud af. Efter hvad jeg kan læse, så lyder det til at han rigtig gerne vil det her, og at han også gør en indsats. Det er meget muligt at der før i tiden har været nogle problemer mellem jer. Men nu skal i jo altså have et barn sammen, og hvis i begge to skal være helt ærlige, syntes i så ikke at det her barn fortjener både sin mor og far? Jeg har haft en fyr som på ingen måde interesserede sig for min graviditet og vores kommende barn, og det gjorde så inderligt ondt på mig. Lad ham få lov til at være med, han vil det jo så gerne. Og det kan jeg faktisk godt forstå at han vil. Og den der par terapeut, hvad sker der ved at prøve det? Jeg tror det ville være sundt for jer begge to, så du kan få læsset lidt af og også ham. Det gør jo ondt på ham at han ikke kan noget. Det kan du jo se, han står helt magtesløs på sidelinjen.
Det er bare så ærgeligt når der går ged i det hele.
Forsøg ikke mindst for jeres egen skyld, men også for den lille's at få det bedste ud af tingene. Min eks og jeg snakker den dag idag rigtig godt sammen, og det gør altså virkelig det hele meget nemmere, og børnene syntes også det er hyggeligt at mor og far kan sige hej til hinanden, og lige få en sludder for en sladder når de mødes i super best. 
Giv det en chance. Det fortjener i alle 3.
Mvh Stina (en tidligere møgkælling
)
Anmeld