Ved ikke hvem jeg er ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.201 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. september 2009

Fidoklaus

Hej alle i det gerske land. Jeg sidde her og har det rigtig dårligt, over at jeg ikke kan snakke med min x, som vendter vores bran samme med, hun siger at jeg ikke vil lytte og det har hun jo nok rette i, men når jeg så spøger hvad vi så skal snakke om ja så bliver der stille. Jeg har et behov for at komme ud med det der trykker mig og det kan jeg ikke over til min x. Når jeg er samme med hinde spøger jeg hvordan hun har det også det kan klart med et par sætninger også sidde vi der og gloder ud i det blå, så for at bruge stilhede begynder jeg at snakke om nogle sjov ting som er ske på mit arb også er det tilbage til problemet hvad skal vi gøre, jeg er ved at gå til hvor jeg førger ikke at jeg gøre det rigtig. HJÆLP os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Fidoklaus skriver:

Hej alle i det gerske land. Jeg sidde her og har det rigtig dårligt, over at jeg ikke kan snakke med min x, som vendter vores bran samme med, hun siger at jeg ikke vil lytte og det har hun jo nok rette i, men når jeg så spøger hvad vi så skal snakke om ja så bliver der stille. Jeg har et behov for at komme ud med det der trykker mig og det kan jeg ikke over til min x. Når jeg er samme med hinde spøger jeg hvordan hun har det også det kan klart med et par sætninger også sidde vi der og gloder ud i det blå, så for at bruge stilhede begynder jeg at snakke om nogle sjov ting som er ske på mit arb også er det tilbage til problemet hvad skal vi gøre, jeg er ved at gå til hvor jeg førger ikke at jeg gøre det rigtig. HJÆLP os

puha, den er svær...
Har du prøvet at sætte dig ned overfor hende, kigge hende i øjnene og sige at du virkelig gerne vil tale med hende, men synes det er svært? Måske har hun det på præcis samme måde, men ved ikke hvor hun skal starte?
Hvor længe var I sammen inden hun blev gravid, hvornår gik i fra hinanden og hvor langt er hun nu? Synes det er et godt tegn at I kan tale sammen og virker da også til du vil være en del af barnets liv til den tid!?

Knus Caroline

Anmeld

13. september 2009

Barbamama

hmmmm.... Har I evt snakket om at prøve en parterapeut?

Anmeld

13. september 2009

Sweet1978

Da jeg gik i parterapi med min eks fik vi det råd at skrive til hinanden, fordi man kan vægte sine ord rette til det er perfekt og ikke sige noget man fortryder. Plus at man ikke kan råbe på skrift. så sæt dig ned få dine følelser ud på papir og bed hende om at læse det og vende tilbage til dig når hun er klar til at snakke.

Anmeld

13. september 2009

Barbamama

Sweet1978 skriver:

Da jeg gik i parterapi med min eks fik vi det råd at skrive til hinanden, fordi man kan vægte sine ord rette til det er perfekt og ikke sige noget man fortryder. Plus at man ikke kan råbe på skrift. så sæt dig ned få dine følelser ud på papir og bed hende om at læse det og vende tilbage til dig når hun er klar til at snakke.

det lyder som en fantastisk ide!!!! Det vil jeg tage med og ligge i baghovedet hvis min kæreste og jeg får et problem vi går i hårdknude med

Anmeld

13. september 2009

anna-jonas

Altså, sådan som jeg forstår det.................så har i nok bare ikke noget at tale om. Der er bare nogle mennesker man ikke har noget tilfælles med, og som man har enormt svært ved at falde i snak med. Måske er det, det der er tilfældet hos jer......................at i ikke har noget at sige hinanden.

Håber at i kan blive enige om samvær med den lille ny, i venter.

Anmeld

20. september 2009

Fidoklaus

Caroline

Vi har kendt hinanden i næsten 2 år efter hånde, og det var da sjovt og spænde den gang. Hun har altid være svært at komme ind på. Men der er så mange små ting i den måde hun er på som kan brinde min ja undskyld spogte mit pist i kog, når jeg sige det til hinde siger hun så kan jeg jo bare smutte for så er jeg ikke til at sammel på. Det er ca. 2 månder siden efter hånden. 

Men henblik til den lille ja så har jeg det som en lille dreng til jul, jeg ser virkeligt frem til at vorse barn skal komme til verden, men jeg har ikke foret lov til at detag i nogle af undersøgeren fordi vi ikke er samme det er en privat sag har hun sagt, og ja måske men det er jo stadig nogle af mig ikk

Hun merner at jeg ikke intresser mig for hinde, men det er ikke nemt når men ikke følger at men bliver lukket ind i hindes liv, jeg har ALDIG foret at vide hvad hun føler og tro på, fordi hun ikke vil høre ud i byen hvordan hun har det osv. 

Til  michella80
Ja det har vi prøvet og det er mig der har et problem og ikke hinde pga. min for tid osv. men det merner jeg sefølige ikke, men nu  har jeg tag kontakt til en nye parteur Som hun tag til først også mig bage efter også mødes vi begge 2 i samme rum for at finde frem til hvad der i vejen med os begge 2 for jeg tro at en af årsagen til at vi har det som vi har er at jeg ikke er bange for at dumme mig hvor i mod min x er mere tilbage på det pundt og det kan godt være det ligger en dæmmer på hinde men jeg er sikker på at der skal en 3 person med ind i det her for at finde frem til hvad årsagen er til det er gået som det er.

Jeg siger ikke at jeg er fjel fri, for det er der ikke nogle der, men det vil da være dejliget hvis hun også vil indrømde det også, for hun går og finde fjele på mig hele tiden og jeg gøre ikke for jeg synste det er så taglig at gøre

puha, den er svær...
Har du prøvet at sætte dig ned overfor hende, kigge hende i øjnene og sige at du virkelig gerne vil tale med hende, men synes det er svært? Måske har hun det på præcis samme måde, men ved ikke hvor hun skal starte?
Hvor længe var I sammen inden hun blev gravid, hvornår gik i fra hinanden og hvor langt er hun nu? Synes det er et godt tegn at I kan tale sammen og virker da også til du vil være en del af barnets liv til den tid!?

Knus

Anmeld

20. september 2009

Fidoklaus

Til  michella80
Ja det har vi prøvet og det er mig der har et problem og ikke hinde pga. min for tid osv. men det merner jeg sefølige ikke, men nu  har jeg tag kontakt til en nye parteur Som hun tag til først også mig bage efter også mødes vi begge 2 i samme rum for at finde frem til hvad der i vejen med os begge 2 for jeg tro at en af årsagen til at vi har det som vi har er at jeg ikke er bange for at dumme mig hvor i mod min x er mere tilbage på det pundt og det kan godt være det ligger en dæmmer på hinde men jeg er sikker på at der skal en 3 person med ind i det her for at finde frem til hvad årsagen er til det er gået som det er.

Jeg siger ikke at jeg er fjel fri, for det er der ikke nogle der, men det vil da være dejliget hvis hun også vil indrømde det også, for hun går og finde fjele på mig hele tiden og jeg gøre ikke for jeg synste det er så taglig at gøre

michella80 skriver:

hmmmm.... Har I evt snakket om at prøve en parterapeut?

Anmeld

21. september 2009

Barbamama

Fidoklaus skriver:

Til  michella80

Ja det lyder som om I har brug for en udefra der kan hjælpe jer med at se hvordan I kan blive bedre sammen. Hvis det ikke virker er det måske en god ide at komme videre.

Anmeld

16. november 2009

justice

michella80 skriver:

det lyder som en fantastisk ide!!!! Det vil jeg tage med og ligge i baghovedet hvis min kæreste og jeg får et problem vi går i hårdknude med

ja ja ja........ det er jo aldrig blevet til noget - som jeg også havde forventet med Fido kom til mig og ville snakke åbent om hvad f... det er han vil sige - han nyder istedet stikke mig den ene løgn efter den anden --- og dét fortsætter selv nu efter så lang tid efter han sagde til mig han IKKE vil have barnet og føler JEG holder ham nede så han vil heller ikke stifte familie med mig... Så lad vær og piv over ham - han har jo selv bragt sig derud hvor han pt er og FATTER IKKE EN SKID af at der er barn på vej og virker også MEGET LIGEGLAD med det og min graviditet.

Så derfor kan han jo ikke hyle op om at han vil gøre noget  ved det ved kontakte psykolog - dén psykolog burde istedet være glad for at kunne tjene penge for at han kan sidde og hælde vand ud af munden for under 40% hvad der kommer ud er sandt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.