Altså jeg har ingen imod hvordan i gøre og jeg dømmer ikke, jeg skrev kun om mig selv, jeg føler jeg ikke kan gøre det.
I er også moddig at i kan.
Nej, det var bestemt ikke for at være efter dig. Jeg var bare nysgerrig. Prøver at regne ud hvor din grænse går
Fordi jeg synes det må være hårdt at skulle "lænke" sig selv til et rum tæt på barnet fordi det sover. Altså jeg synes ikke det er ok at gå i fakta eller andet, som der var en tråd omkring, men den her synes jeg på ingen måde er det samme. Og det var derfor jeg var nysgerrig omkring hvor din grænse går, ville du f.eks. Heller ikke gå i bad når barnet sover? i vores hus ligger badeværelset nemligt så langt fra børneværelset at jeg, når vandet løber slet ikke kan høre hende. Barnet kan jo altså også blive kvalt i en snor eller whatever imens man sidder i stuen.
Du synes det er modigt at gå i haven når vores barn sover. Jeg synes det virker helt vildt paranoidt ikke at kunne gøre det, eller gøre det som TS. Starter med at fortælle om. Når det ikke drejer sig om længere tid, vel og mærke.
Vi er alle forskellige og det er da kun godt.
Anmeld
Citér