Jeg så lige denne debat : ville i gå fra et sovende barn?
mit spørgsmål er, ja måske nogen Lunde det samme:
min søn er 3 år. Og vi er flyttet i lejlighed med vores hund. (Flyttede fra faderen, anden historie) Vi bor i stuen, vi bor midt for , så kan nogen Lunde se min hoveddør fra græs arialet (staves).
Vores hund er hvalp, og er først (yes!!) lige blevet renlig og han skal derfor stadig ned meget tit så vi kan vedligeholde det.
Ville du/i gå ned med hunden? Altså selvfølgelig skal en hund luftes tisse osv, men hvad gør i andre?
Jeg er hver morgen kl.05:45 nede med hunden, min søn sover der og han vågner som Real kl. 06:30 a sig selv , jeg er Max nede i 3 minutter da jeg er bange for HVIS nu min søn vågnede og gange midt på dagen (kommer an på hvad tid jeg har fri og er hjemme), og så om aftenen når min søn sover, nede med hunden i Max 3-4 minutter (og så lange ture midt på dagen med min søn)
men er det okay? Hver gang jeg går fra lejligheden og ud på græs arialet, låser jeg min hoveddør og åbner vinduer i stuen (skal lige siges at vinduerne kun åbner op ad, så han kan ikke falde ud) jeg åbner vinduerne fordi så kan jeg høre ham hvis han græder, er dog aldrig sket, ringer tit i tlf med min mor, søster eller far (vi har et tæt bånd) . Mine to ældre dame naboer ved jeg har hun og barn, de står næsten altid og lure i vinduet (hehe typisk ældre damer ik?
)
hvad gør i andre med hund og barn i lejlighed??
synes det er svært. Er det okay eller nej? Håber det gav mening
Anmeld
Citér