Nf og overfusing!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2015

ErDetSnartNU

Ej det lyder godt nok mærkeligt! Jeg var til læge i uge 9 til blodprøver  og opstart af vandrejournal og 2 dage efter fik jeg en indkaldelse til nakkefoldsscanning via min e-boks. Dvs jeg fik nok indkaldelsen 9+5 og skulle til scanning 12+4. Er du så heller ikke blevet kaldt ind til et infomøde om det? Den indkaldelse fik jeg også via e-boks, og mødet lå ca en uge før NF - der fortalte de, at de bestræber sig på at alle skal til NF når de er 12+4, så måske kan du gå ud fra det? Jeg er 19+1 i dag, så det var i hvert fald de retningslinier de gik efter for ca 8 uger siden

Jeg håber du får en bedre oplevelse når du kommer derind - min scanningsdame var i hvert fald super sød 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2015

Panther

Profilbillede for Panther

Øv. Jeg er ikke fortaler for, at det er påkrævet, at de skal fortælle alt muligt til scanninger/tager særligt hensyn/få dig til at føle dig speciel mv - det, synes jeg, ikke er deres job. Det ved jeg godt, du ikke har krævet, men det er blot så du forstår, at jeg bestemt ikke er i den large ende af krævermentalitet. Men:

- At modtage indkaldelse to dage før er da lige sent nok. Fx i dit tilfælde med eksamen. Der må gøres plads til, at man kan nå at ændre eventuelle forhåndseksisterende aftaler.

- Hvad er det for en måde at tale til folk. Kan forestille mig, at du blev perpleks og ikke nåede at svare igen.

Så nu er du forberedt på en eventuelt sur mokke i morgen, når du ringer, og så ved du præcis, hvad du ønsker at fortælle om den behandling!

Anmeld Citér

10. juni 2015

5timesacharm..right?

Hej igen!

Nu er jeg simpelthen forvirret! Har lige fået indkaldelse til nakkefold i min eboks nu her,  den 18. 12+4.

forstår simpelthen bare ikke hvad hun så skulle skabe sig sådan 

Men heldigvis rammer det lige præcis ikke en eksamen og det er fantastisk! 

Tak fordi jeg måtte dele mit galde med jer 

Knus fra en nu komplet forvirret med glad gravid 

Anmeld Citér

10. juni 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
5timesacharm..right? skriver:

Hej igen!

Nu er jeg simpelthen forvirret! Har lige fået indkaldelse til nakkefold i min eboks nu her,  den 18. 12+4.

forstår simpelthen bare ikke hvad hun så skulle skabe sig sådan 

Men heldigvis rammer det lige præcis ikke en eksamen og det er fantastisk! 

Tak fordi jeg måtte dele mit galde med jer 

Knus fra en nu komplet forvirret med glad gravid 

Super godt! Tror sgu hun havde fået det forkerte ben ud af sengen da, besked 2 dage før giver ingen mening. Jeg har også været tilknyttet ouh i mine graviditeter og har fået besked ca 14dage før begge gange  

Anmeld Citér

10. juni 2015

5timesacharm..right?

Mor11 skriver:

Super godt! Tror sgu hun havde fået det forkerte ben ud af sengen da, besked 2 dage før giver ingen mening. Jeg har også været tilknyttet ouh i mine graviditeter og har fået besked ca 14dage før begge gange  

Tror jeg da vidst også! For på papirerne stod også hendes navn som lægesek  tror jeg fangede hende på et meget dårligt tidspunkt 

Synes også at 2 dage virkede liiiiige presset nok 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.