Nf og overfusing!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.647 visninger
14 svar
21 synes godt om
10. juni 2015

5timesacharm..right?

Iih er så frustreret .. er 11+3 - og venter på tid til nf. 

Jeg ringer så til OUH for at høre hvornår jeg kan forvente at få tid (da jeg er igang med eksamer og manden min skal have fri fra job)

Så skal jeg da ellers lige love for at jeg fik den sureste kælling i røret!!

"Ej nu må du godt nok lige tage og slappe af! Vi kalder tidligst ind 2 dage før nf- jeg kan godt se hvornår din tid er, men når du er så uhøflig at ringe og forstyrre mig i mit arbejde, synes jeg egentlig bare du skal vente og se til din indkaldelse kommer, farvel!!" Og så blev der ellers lagt på. Jeg spurgte bare om hun kunne se det, da der lige var nogle ting der skulle tilpasses hvis det var muligt. 

Uuh, sådan nogle typer kan jeg bare ikke tage! Tak, siger en lidt bange og frustreret  gravid der ikke kender nogle af procedurerne!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2015

Loa

Ej det var da godt nok en mærkelig opførsel 

mon ikke du har fanget hende på en dårlig dag og et dårligt tidspunkt... 

Men der er vel ikke så meget at gøre end at vente og se hvornår tiden er.... Selvom to dage før godt nok ikke er meget at vide besked....

Anmeld Citér

10. juni 2015

sulo

5timesacharm..right? skriver:

Jeg ringer så til OUH for at høre hvornår jeg kan forvente at få tid (da jeg er igang med eksamer og manden min skal have fri fra job)

"Ej nu må du godt nok lige tage og slappe af! Vi kalder tidligst ind 2 dage før nf- jeg kan godt se hvornår din tid er, men når du er så uhøflig at ringe og forstyrre mig i mit arbejde, synes jeg egentlig bare du skal vente og se til din indkaldelse kommer, farvel!!" Og så blev der ellers lagt på. Jeg spurgte bare om hun kunne se det, da der lige var nogle ting der skulle tilpasses hvis det var muligt. 

Uuh, sådan nogle typer kan jeg bare ikke tage! Tak, siger en lidt bange og frustreret  gravid der ikke kender nogle af procedurerne!

Føj en opførsel, jeg ville ringe igen og hvis du får samme person igen så beder du om at snakke med hendes chef, sådan skal hun ikke servicere patienter.

De har et meget stramt skema, så man kan ikke bare vælge tider som det passer en, men pga en eksamen tror jeg godt de måske kan trylle lidt.

Synes det lyder vildt hvis de først indkalder 2 dage før, jeg fik tid i kolding 2 ½ uge før

Anmeld Citér

10. juni 2015

5timesacharm..right?

Loa skriver:

Ej det var da godt nok en mærkelig opførsel 

mon ikke du har fanget hende på en dårlig dag og et dårligt tidspunkt... 

Men der er vel ikke så meget at gøre end at vente og se hvornår tiden er.... Selvom to dage før godt nok ikke er meget at vide besked....

Tænker jeg også - prøver at ringe igen i morgen ☺

Anmeld Citér

10. juni 2015

5timesacharm..right?

sulo skriver:

Føj en opførsel, jeg ville ringe igen og hvis du får samme person igen så beder du om at snakke med hendes chef, sådan skal hun ikke servicere patienter.

De har et meget stramt skema, så man kan ikke bare vælge tider som det passer en, men pga en eksamen tror jeg godt de måske kan trylle lidt.

Synes det lyder vildt hvis de først indkalder 2 dage før, jeg fik tid i kolding 2 ½ uge før

Ringer til dem igen i morgen ☺

og ville ikke ændre min tid - bare vide hvornår den var - da jeg har mulighed for at bytte eksamenstid, hvis det ligger samtidigt ☺ det synes hun så var for meget åbenbart. 

synes jeg også. Var tilhørende til kolding før hen - og der fik jeg også tid en 3 uger før - der nåede jeg dog aldrig at gøre brug af tiderne. 

Anmeld Citér

10. juni 2015

Rockertand

Ikke acceptabelt, ville ringe og gøre opmærksom på den kedelige tone.

Anmeld Citér

10. juni 2015

SandraXOXO

Mon hun har en søster på kommunen? Jeg fik også bare fat i den sureste dame sidst Fy for et giftigt humør at rende rundt med. 

Anmeld Citér

10. juni 2015

5timesacharm..right?

Rockertand skriver:

Ikke acceptabelt, ville ringe og gøre opmærksom på den kedelige tone.

Ringer til dem igen i morgen - og hvis jeg får fat i hende får hun det også at vide ☺

Anmeld Citér

10. juni 2015

5timesacharm..right?

SandraXOXO skriver:

Mon hun har en søster på kommunen? Jeg fik også bare fat i den sureste dame sidst Fy for et giftigt humør at rende rundt med. 

Simpelthen så uhøfligt - hader den negativitet ☺

Anmeld Citér

10. juni 2015

klokkeblomsten85

Jeg fik den sure scanningsdame da jeg var til md scanning i sidste uge. Hun fik mig til at føle at jeg bare var et Nr i rækken. Det eneste hun havde at sige at alt så fint ud. Jeg kunne så læse i mine papir at jeg har en foranalæggene moderkage. Hun hverken sagde hej eller Farvel. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.