jenny4 skriver:
Altså folk kan nogle gange være elefanter i glashuse hvad gælder navne.. Og det sjove er, at næsten uanset hvad man kalder sit barn, så kan de jo ikke hedde andet bagefter.
Selvom jeg synes den kommentar er over stregen, så er du måske også lidt ekstra hormonella i øjeblikket og med følelserne omkring svigermor og co, så skal der nok mindre til at slå dig ud af kurs end sædvanligt.
Prøv at lave nogle ting du godt kan lide, aftal med en veninde at I skal ses og at det er baby-snak fri zone så du kan tage tankerne fra det hele lidt.
Jeg er helt sikkert mere nærtagende når det kommer til mine "børn" pg jeg har klart flere grænser end flertallet.
mine venner er heldigvis meget respektfulde og afslappet omkring det hele og mest af alt, så kender de mig og mine grænser, så det er altid afslappende at ses med dem, men det daglig opkald på min telefon fra svigermor af er nok til at hyle mig helt ude af den og gør nogen gange at jeg ender med at tænke at det her var en stor fejl
værst af alt er at jeg endnu ikke har taget telefonen, for jeg nåede den ikke første dag og den telefonsvarebesked hun havde indtalt fik det hele til at vende sig i mig
og jeg ved det, jeg burde tage tyren ved hornene og det hele bliver bare værre af at jeg udskyder det, men jeg er så konfliktsky og hun presser og presser eller også bliver hun mega tøssesur og rigtig tarvelig at høre på og jeg bliver så ked hver gang og jeg kan bare ikke ryste det af mig igen. Min egen mor er på mange måder lige sådan men hende har jeg ligesom lært at håndtere plus hun er min mor, det er bare nemmer at sige STOP.
Anmeld
Citér