A. Nonymsen skriver:
jeg må lige høre, jeg overvejer at flytte min datter til en anden børnehave. Der har været nogle episoder, hver for sig er de måske latterlige, men sammenlagt går det mig bare på.
-første dag da jeg var med i børnehave, lå personalets private telefoner fremme på bordet hvor børnene sad, og gør det jævnligt
-hver gang vi kommer ind af døren siger en pædagog puh hvem fiser eller lign, lidt underligt de først prutter/laver i bleen når der kommer forældre
-en pædagog sagde til mig "ej jeg glæder til imorgen når det er torsdag, så er det snart weekend, hver dag jeg vågner tænker jeg på hvor mange dage der er til weekend"
-tre dage i træk er min datter blevet hentet fuldstændigt gennemblødt i tis, uden pædagoger har opdaget det, det er ikke nyt tis det er tydeligt
-min datter fortæller selv at de voksne ikke leger med dem, de drikker kaffe, spiser mad og holder pause
-min kæreste afleverede en dag, pædagogen råbte op om at alle pigerne skulle på tøsetur, han siger så, "så skal x ikke have tøjet af", det skulle hun for hende og en anden pige var for små og skulle ikke med på tøsetur, som der blev fortalt meget højt om
-ingen pædagoger viser nogen form for omsorg for børnene, som et kram eller lign. Ikke hvad jeg har set
hvad tænker i, her inde? Jeg kan ikke lade være med at tænke over det, min datters bedste veninde, og umiddelbart den eneste hun leger med flytter her til sommer. Overvejer virkeligt at rykke min datter også.
det skal måske lige tilføjes at disse episoder er sket fra hun startede i starten af maj, og hun har netop holdt halvanden uges ferie, dvs på ca tre uger er dette sket
har selv været i institution og hvis pædagogerne er sådan når der er forældre til stede, så vil jeg nødigt se dem når vi ikke er der. Frygter også at brokke mig, for ved godt hvordan det muligvis kan gå ud over min datter...
er jeg helt ude i hampen her?
Jeg havde klaget og flyttet mit barn. Ingen tvivl om det!