Nedtællingen er begyndt (sommerferie)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2015

God-mor

lineog4 skriver:

Vi er rigtig hr Italien og Fru Danmark, så vi drager såmænd samme sted hen som de andre år. Dog skal vi denne gang også en smut omkring Pompeji , Ravenna og Venedig.

men vi pakker bilen, bor i teltet og bader ved Vieste i syd Italien. Lige lidt stemningsbilleder (men ci skal først afsted om præcis en måned )

Du har altså nogle helt igennem kønne unger som bare stråler ! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2015

SmilendeSuzy

Ja, man forstår jo godt at du glæder dig når man ser på billeder fra Sivota. Jeg har aldrig selv været der, men jeg kan se at man kalder Sivota for "det græske Caribien".

Sivota

Selv skal vi ikke nogle steder.

I vinterens kulde havde vi mere behov for en varm ferie og brugte alle pengene der, fordi vi tænkte at vi heller ville nye Danmark om sommeren, når Danmark er dejligst. Desværre er vi nu lidt nervøse for at den danske sommer skal svigte.

Anmeld Citér

11. juni 2015

Carina:-)

Vi plejer at køre sydpå til enten Italien eller Kroatien men sidste år fik vi nok af at sidde i kø på motorvejen.

Vi har ikke ret meget ferie fordi vi er selvstændige så det er møgsurt at sidde der og tiden bare går.

Og fordi vi ikke er teltfolk men lejer en bugalow så kører man samtidig med 1 mill andre når der er skiftedag lørdag :( 

Så i år har vi lejet et luksussommerhus med 10 pladser og inden

dørs pool hvis nu vejret svigter og der skal vi så vær med 8 pers og så kommer de store med kærester osv forbi på skift til en overnatning. Satser på det bliver hyggeligt .

Anmeld Citér

11. juni 2015

sne190810

Vi flyver ned og tilbringer 3 uger i Spanien. De første 5 dage i Barcelona, hvor vi har lejet en lejlighed og de resterende uger nede omkring Valencia ca 25 fra kysten, i lejet hus hvor vi har egen pool og spa. 

Glæder mig så meget, og vi skal afsted om 14 dage, alle 5 herhjemme fra :-D 

Anmeld Citér

12. juni 2015

MorDk

SmilendeSuzy skriver:

Ja, man forstår jo godt at du glæder dig når man ser på billeder fra Sivota. Jeg har aldrig selv været der, men jeg kan se at man kalder Sivota for "det græske Caribien".

Sivota

Selv skal vi ikke nogle steder.

I vinterens kulde havde vi mere behov for en varm ferie og brugte alle pengene der, fordi vi tænkte at vi heller ville nye Danmark om sommeren, når Danmark er dejligst. Desværre er vi nu lidt nervøse for at den danske sommer skal svigte.

Lige præcis det billede du har oploaded der er fra Havnebyen PARGA. Der har jeg været 3 gange. Det ligger syd for Sivota!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.