Nedtællingen er begyndt (sommerferie)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2015

IT-nørd

Vi skal til Sverige i uge 29, vi skal være i Bohuslän området. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi skal i sommerhus om små 14dage og så har vi ellers 4uger derefter uden planer - økonomien er ret stram tænker spontane endagsture, måske sove i shelter hvis vejret er virkelig godt (baby på 6mdr skal jo også med) det vil den store i hvertfald elske! Han er et rigtugt udebarn og vi har ikke nogen have eller gård selv  

Anmeld Citér

9. juni 2015

FrkHS

Vi tager en uge til Mallorca og lader batterierne op inden første ivf-forsøg.

Glæder mig som et lille barn til at komme væk! 

Anmeld Citér

9. juni 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi ska en uge i svigerfars sommerhus ved Limfjorden og måske låner vi min mosters sommerhus ved Thyborøn, også overvejer vi at se om vi ka finde en billig afbudsrejse, hvilket vi aldrig har prøvet før, da kæresten er typen der virklig planlægger ting! 

Jeres ser godt nok lækkert ud! X

Anmeld Citér

9. juni 2015

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Vi skal til Danmark i en uge i august, og så skal vi på mini ferie i London, hvor vi skal på bla naturhistorisk museum og science museum. 

Jeg har lige købt ny bil, så opsparingen er ret tom pt. Men regner med en afbudsrejse i oktober. 

Jeg har dog tænkt på at køre op til Skotland og være et par dage og så køre en omvej hjem, hvor vi kan se noget nyt her i landet

Anmeld Citér

9. juni 2015

Maja88

Vi tager på kør selv ferie til Italien i 14 dage... 

Og jeg GLÆDER GLÆDER GLÆDER mig

Anmeld Citér

9. juni 2015

fresia

Profilbillede for fresia

Det ser lækkert ud

Vi skal en uge til Rhodos i uge 30 sammen med min mor, 2 brødre, søster samt hendes datter 

Anmeld Citér

9. juni 2015

Guldet

Ih nedtællingen er også igang herhjemme - vi tager en uge til Mallorca

Anmeld Citér

9. juni 2015

lineog4

Vi er rigtig hr Italien og Fru Danmark, så vi drager såmænd samme sted hen som de andre år. Dog skal vi denne gang også en smut omkring Pompeji , Ravenna og Venedig.

men vi pakker bilen, bor i teltet og bader ved Vieste i syd Italien. Lige lidt stemningsbilleder (men ci skal først afsted om præcis en måned )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

9. juni 2015

Sprit25

Vi skal, som sidste år, en uge i sommerhus med mine forældre 

med ordre på vi skal forlade sommerhuset en aften så de kan hygge med vores datter uden os 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.