lortemor for en dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2015

tarkoflen

Giv den gas og hyg jer på sofaen, det tager ingen børn skade af! Hvis set var sådan hver dag var det i min verden i overkanten, men det er bare min holdning! 

Slap app af og nyd at børnene hygger sig selvom du ikke er på toppen

Rigtig god bedring 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2015

esioul

Anonym skriver:

Ej er nok en overdrivelse. Tror bare jeg har brug for hjælp til at mindske min dårlige samvittighed med mindre den er velbegrundet..

Er enlig mor. Min søn var med sin farmor og farfar i sommerhus lørdag morgen  til i dag og ude hele dagen. Min datter og jeg havde en super aktiv dag herhjemme. 

I dag er så en mindre god dag. Jeg har det virkelig skidt. Jeg kan dårligt holde mig vågen, jeg har ondt over alt og i halsen og har intet overskud. Er vist blevet syg. Min søn kom hjem op til middagslur og da han vågnede ville han kun putte hos mig. Min datter fik lov at holde filmhygge de 2 timer han sov, da hun kke så noget i går. 

min søn er ved siden af sig selv og vil kun putte med tegnefilm. Min datter vil gerne se mere. Kan jeg forsvare sådan en nærmest hel tv dag? Jeg har det selv af pommern til

Det er da så vigtigt at børn får lov til at slappe af i hjemlige omgivelser. og hvis det er med TV, så skidt da. Det er jo ikke hverdag det sker.

Anmeld Citér

7. juni 2015

Mettefpigen

Så er jeg en super dårlig mor �� sådan en dag har vi engang imellem, hvor det er bare ipad, tv, slap af dag efter en uge i skole og bh, og planer i weekenderne... så ka vi godt ha en søndag der ser sådan ud ☺ neej, det er der ikk noget galt i ☺

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.