lortemor for en dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
12 svar
16 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. juni 2015

Anonym trådstarter

Ej er nok en overdrivelse. Tror bare jeg har brug for hjælp til at mindske min dårlige samvittighed med mindre den er velbegrundet..

Er enlig mor. Min søn var med sin farmor og farfar i sommerhus lørdag morgen  til i dag og ude hele dagen. Min datter og jeg havde en super aktiv dag herhjemme. 

I dag er så en mindre god dag. Jeg har det virkelig skidt. Jeg kan dårligt holde mig vågen, jeg har ondt over alt og i halsen og har intet overskud. Er vist blevet syg. Min søn kom hjem op til middagslur og da han vågnede ville han kun putte hos mig. Min datter fik lov at holde filmhygge de 2 timer han sov, da hun kke så noget i går. 

min søn er ved siden af sig selv og vil kun putte med tegnefilm. Min datter vil gerne se mere. Kan jeg forsvare sådan en nærmest hel tv dag? Jeg har det selv af pommern til

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2015

Berta

Ja - hold op med at dunke dig selv i hovedet med det. Hent dynerne ind i sofaen - lav evt popcorn eller frugt i en skål og leg I er i biografen. Hyg jer

Anmeld Citér

7. juni 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår

Selvfølgelig kan du det  

Det lyder jo ikke til at det er noget der sker ofte - så gør det lidt ekstra hyggeligt bare i dag. Dyner og puder og lidt snacks  

God bedring! 

Anmeld Citér

7. juni 2015

Lisbeth1985

Ja!!! God bedring :-)

Anmeld Citér

7. juni 2015

Os&lilledig

Ej så slutter du Alle mennesker, børn som voksne må have tv dage og slappe af. Det skal du da slet ikke have have dårlig samvittighed over  

Anmeld Citér

7. juni 2015

TNBC

Anonym skriver:

Ej er nok en overdrivelse. Tror bare jeg har brug for hjælp til at mindske min dårlige samvittighed med mindre den er velbegrundet..

Er enlig mor. Min søn var med sin farmor og farfar i sommerhus lørdag morgen  til i dag og ude hele dagen. Min datter og jeg havde en super aktiv dag herhjemme. 

I dag er så en mindre god dag. Jeg har det virkelig skidt. Jeg kan dårligt holde mig vågen, jeg har ondt over alt og i halsen og har intet overskud. Er vist blevet syg. Min søn kom hjem op til middagslur og da han vågnede ville han kun putte hos mig. Min datter fik lov at holde filmhygge de 2 timer han sov, da hun kke så noget i går. 

min søn er ved siden af sig selv og vil kun putte med tegnefilm. Min datter vil gerne se mere. Kan jeg forsvare sådan en nærmest hel tv dag? Jeg har det selv af pommern til

Selvfølgelig. . Det er jo ikke forbudt/forkert at holde filmdag bare fordi man har børn. Alle har brug for en slappe dag en gang imellem.. jeg gjorde det for nylig, fordi jeg ikke havde mange kræfter. 

Så slap af og nyd søndagen. 

Anmeld Citér

7. juni 2015

Sprit25

Jeg har den holdning at alle væsner har brug for at koble af. Og hvis det er med tv jamen så må man se tv. 

Fjernsynet kører ofte herhjemme. Ikke at vi se det men mere sol baggrund.

hvergang vi kommer hjem fra dp sidder vi en halv time og ser tv og lige kobler af

Anmeld Citér

7. juni 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Self må de da en enkelt gang i melle se tv en hel dag og bare hygge og slappe af med det!

Ellers ville mine unger da være total skadet efter sidste weekende, hvor hele weekenden stod på tv og sofa hygge.

Kæresten var sløj, alberte var sløj, thea var lidt slap og jeg var på arbejde, så her lå de på sofaen både fredag og lørdag og så film. Vh stine

Anmeld Citér

7. juni 2015

Frk_Louise

Anonym skriver:

Synes bestemt ikke, at du er en lortemor, fordi du vælger at tilbringe søndagen på sofaen sammen med dine børn... 

Det er jo søndag og der skal også være plads til bare at slappe af indimellem! 

Anmeld Citér

7. juni 2015

BinaMor

hvis det er at være en lortemor så har jeg et par stykker herhjemme som burde tvangsfjernes

doont worry.. børn tager ikke skade af at have et par tv dage eller bruge hovedet selv til noget egenleg..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.