Gode mama bukser? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Ja jeg må også indrømme at jeg ikke orkede bukser i en stor den af graviditeten. Hoppede i graviditetsleggings fra h&m. Jeg havde termin 27.06.14. Så det var også varmt til sidst. Og så var de billige

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2015

Babydrøm

JeanetteK skriver:

Jeg droppede helt bukserne i en stor del af min graviditet - og hoppede simpelthen på leggins i stedet (sommer-periode). De er så meget nemmere at få til at "sidde ordentlig", og så tog det mig ikke så lang tid at finde de "rette", som jeg oftes syntes det gjorde med bukser. Især Omega endte jeg med at være glad for :-) Vil også lige smid en anbefaling til Mammashop og deres udvalg (se det her), hvor der helt sikkert er mulighed for at finde noget :-)

Tak for dit svar Vil tjekke siden

Havde du så bare en lang top, kjole, nederdel mm. udover leggings eller?

Anmeld Citér

9. juni 2015

Babydrøm

SDD skriver:

Ja jeg må også indrømme at jeg ikke orkede bukser i en stor den af graviditeten. Hoppede i graviditetsleggings fra h&m. Jeg havde termin 27.06.14. Så det var også varmt til sidst. Og så var de billige

Det forstår jeg godt, også derfor jeg leder efter bløde behagelige busker men er også med på leggings Hvad havde du udover leggings?  

Anmeld Citér

9. juni 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Babydrøm skriver:

Det forstår jeg godt, også derfor jeg leder efter bløde behagelige busker men er også med på leggings Hvad havde du udover leggings?  

Jeg gik vist egentlig kun i leggings under graviditeten(tænke tænke)... Men det var mere pga økonomien at jeg ikke gad give alt for mange penge for noget jeg kun skulle gå i i kort tid.

sidst i graviditeten gik jeg også i mine natbukser i offentligheden, men pga bækkenløsning og plukkeveer var det ikke altid jeg gad at skifte

Anmeld Citér

10. juni 2015

Babydrøm

SDD skriver:

Jeg gik vist egentlig kun i leggings under graviditeten(tænke tænke)... Men det var mere pga økonomien at jeg ikke gad give alt for mange penge for noget jeg kun skulle gå i i kort tid.

sidst i graviditeten gik jeg også i mine natbukser i offentligheden, men pga bækkenløsning og plukkeveer var det ikke altid jeg gad at skifte

Det forstår jeg godt gider helst heller ik bruge alt for mange penge på ventetøj

Når jeg går med leggings har jeg altid kjole, nederdel, lang top mm. udover, men skal jo finde noget det er behageligt  

Det forstår jeg godt at du gjorde til sidst, det må man godt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.