Gode mama bukser? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.140 visninger
14 svar
10 synes godt om
7. juni 2015

Babydrøm

Jeg ville høre hvad I er/var rigtig glad for at have på af tøj da I er/var gravid?

Jeg er 12+2 idag og har/er stadig ret oppustet on/off, jeg bryder mig ikke om at have mine jeans på mere, jeg har fundet et par bløde mama busker i h&m, de er også gode nok, men de bliver hurtigt udvidet/grimme ved ex. knæene, det er ik så kønt. 

Har I nogle forslag til gode bløde mama bukser der helst holder formen lidt bedre? Hvor køber jeg dem? Vil helst i en butik, så jeg kan prøve dem på Men hvis der er en god netside, er det ok  

Håber I kan hjælpe

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2015

SAL

Babydrøm skriver:

Jeg ville høre hvad I er/var rigtig glad for at have på af tøj da I er/var gravid?

Jeg er 12+2 idag og har/er stadig ret oppustet on/off, jeg bryder mig ikke om at have mine jeans på mere, jeg har fundet et par bløde mama busker i h&m, de er også gode nok, men de bliver hurtigt udvidet/grimme ved ex. knæene, det er ik så kønt. 

Har I nogle forslag til gode bløde mama bukser der helst holder formen lidt bedre? Hvor køber jeg dem? Vil helst i en butik, så jeg kan prøve dem på Men hvis der er en god netside, er det ok  

Håber I kan hjælpe

Jeg var - og er glad for Pulz bukserne...

Anmeld Citér

7. juni 2015

Babydrøm

SAL skriver:

Jeg var - og er glad for Pulz bukserne...

Dem kender jeg ik, vil Google dem Tak for dit svar

Anmeld Citér

7. juni 2015

Mrsopsand

Jeg har købt nogle lækre gravid leggings på ellos, jeg er 31+5 og regner ikke med at få ku holde ud at ha andet på hen over sommeren :-) Ellers er bukserne fra mamalicious også gode, jeg er bare lidt nærig så har kun et enkelt par.

Anmeld Citér

7. juni 2015

Kay

Babydrøm skriver:

Håber I kan hjælpe

Jeg var glad for mine fra h og m og dem fra mama licius var jeg også glad for...

Her om sommeren var hogm s leggins guld værd 

Anmeld Citér

7. juni 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg elskede alle mine graviditets bukser fra H&M. De havde både jeans og legings osv.

Og ellers så købte jeg bare alm legings et nr str end normalt, da jeg syntes at det var alt for varmt med det store stof stykke på maven, hen over sommeren. Vh stine

Anmeld Citér

7. juni 2015

Babydrøm

Mrsopsand skriver:

Jeg har købt nogle lækre gravid leggings på ellos, jeg er 31+5 og regner ikke med at få ku holde ud at ha andet på hen over sommeren :-) Ellers er bukserne fra mamalicious også gode, jeg er bare lidt nærig så har kun et enkelt par.

Ellos vil jeg prøve at kigge på Ja er også lidt nærig vedr. ventetøj, men må se hvad jeg finder på, er jo ik så langt henne endnu  

Tak for dit svar

Anmeld Citér

7. juni 2015

Babydrøm

Kay skriver:

Jeg var glad for mine fra h og m og dem fra mama licius var jeg også glad for...

Her om sommeren var hogm s leggins guld værd 

Tak for dit svar, dem vil jeg kigge på

Anmeld Citér

7. juni 2015

Babydrøm

Jeg elskede alle mine graviditets bukser fra H&M. De havde både jeans og legings osv.

Og ellers så købte jeg bare alm legings et nr str end normalt, da jeg syntes at det var alt for varmt med det store stof stykke på maven, hen over sommeren. Vh stine

Godt at høre, må i h&m igen  deres priser er jo også gode Ja tror heller ik lige jeg kan overskue det det stof på maven, nu det bliver varmere. Tak for dit svar  

Anmeld Citér

9. juni 2015

JeanetteK

Jeg droppede helt bukserne i en stor del af min graviditet - og hoppede simpelthen på leggins i stedet (sommer-periode). De er så meget nemmere at få til at "sidde ordentlig", og så tog det mig ikke så lang tid at finde de "rette", som jeg oftes syntes det gjorde med bukser. Især Omega endte jeg med at være glad for :-) Vil også lige smid en anbefaling til Mammashop og deres udvalg (se det her), hvor der helt sikkert er mulighed for at finde noget :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.