For mig var must have i starten (og jeg er nok en af dem der altid er på sparevognen fordi jeg er nærrig
):
barnevogn der var stor og terrængående (havde ikke bil)
et godt puslested (der bruger man mange timer)
en lift (så kan man vente med tremmesengen hvis det er og spare sengeranden)
stofbleer (aldrig nået op på det antal andre skriver, havde 10 og det var rigeligt)
ammepude (den var allerede must i graviditeten hvor jeg kunne have den i ryggen i sofaen)
et tæppe på gulvet hvor jeg kunne ligge baby fra mig (havde ikke legetæppe men bare et tæppe og et legestativ) - kan også være en vokse den varme så godt.
En dyne (har ikke haft brug for flere)
Et par dynebetræk og lagner
badekar
autostol hvis man har bil
lusekam (til at tage arp)
en bæreting alt efter temperament, jeg var mest til slynger, men en bæresele er også godt.
x antal uld djævlehuer (havde mange for de forsvandt altid, ville altid vælge huer der skal bindes og ikke elefanthuer når de er så små men det er mig)
Derudover en del bodyer enten med korte eller lange ærmer afhænger af det andet tøj. Jeg kunne rigtig godt lide heldragter og så en uld undertrøje strikket over og uld strømper. Men det afhænger af smag og temperament.
jeg havde en voksi i barnevognen og derfor var en uld sweater og uld hue rigeligt selv de koldeste vinterdage når vi skulle ud og trille (og vi trillede mange timer om dagen). Men ellers en uld heldragt fra joha fx de er fantastiske.
alle gratispakker, så har man et arsenal af cremer osv til laaaaang tid.