Er jeg gravid??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2015

Nicolinesommer

xStinepigen skriver:

- jeg gik selv en skyggestreg, så troede ikke jeg var gravid, testede en uge senere og den var bragende positiv 

Uha, jeg krydser fingre. Jeg har nu testet med en af apotekets graviditetstest og der er kommet et meget meget svag streg også. Så håber lidt den er hjemme

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2015

Krydserfingre

Jeg kan desværre ikke se nogen streg men vent et par dage og prøv igen! 

Anmeld Citér

6. juni 2015

mor2011_

desværre eg kan ikke se noget

Anmeld Citér

8. juni 2015

Anpau

Har du mon fået testet i dag? Nu hvor det er testdag

Anmeld Citér

8. juni 2015

Nicolinesommer

Har du mon fået testet i dag? Nu hvor det er testdag

Det er faktisk først testdag torsdag, var bare alt for ivrig hehe.. Men har testet i dag og den var negativ Der kom en streg efter tid, som jeg er helt klar over at jeg ikke kan tage udgangspunkt i. Men har stadig et lille håb. 

Desuden er jeg så forvirret! For jeg kan også være meget tidligt henne da min cyklus varierer fra 29-35 dage. Jeg ved ikke hvornår jeg har haft ægløsning, men hold nu op hvor er jeg utålmodig! Jeg har kvalme HVER dag, så meget at jeg må ligge mig. Men jeg ved sgu ikke om jeg bare er indbildt gravid

PS. Tak fordi du spurgte! Det gør mig helt glad

Anmeld Citér

8. juni 2015

Anpau

Nicolinesommer skriver:

Det er faktisk først testdag torsdag, var bare alt for ivrig hehe.. Men har testet i dag og den var negativ Der kom en streg efter tid, som jeg er helt klar over at jeg ikke kan tage udgangspunkt i. Men har stadig et lille håb. 

Desuden er jeg så forvirret! For jeg kan også være meget tidligt henne da min cyklus varierer fra 29-35 dage. Jeg ved ikke hvornår jeg har haft ægløsning, men hold nu op hvor er jeg utålmodig! Jeg har kvalme HVER dag, så meget at jeg må ligge mig. Men jeg ved sgu ikke om jeg bare er indbildt gravid

PS. Tak fordi du spurgte! Det gør mig helt glad

Jeg blev bare nysgerrig øv hvor ærgerligt den stadig ikke viser positiv. Jeg krydser fingre for, det kommer på torsdag. 

Min kæreste og jeg har prøvet de sidste 10 måneder uden resultat. Jeg tror dog jeg havde en bio i sidste cyklus. Så jeg kender alt til tålmodighed og symptom-indbildning 

Anmeld Citér

8. juni 2015

Nicolinesommer

Anpau skriver:

Jeg blev bare nysgerrig øv hvor ærgerligt den stadig ikke viser positiv. Jeg krydser fingre for, det kommer på torsdag. 

Min kæreste og jeg har prøvet de sidste 10 måneder uden resultat. Jeg tror dog jeg havde en bio i sidste cyklus. Så jeg kender alt til tålmodighed og symptom-indbildning 

Ja Tak håber virkelig meget! 

Åh hvor er det synd for jer. Jeg krydser fingre for jer Bruger du ægløsningstest for at ramme det rigtige tidspunkt?

Anmeld Citér

9. juni 2015

Anpau

Nicolinesommer skriver:

Ja Tak håber virkelig meget! 

Åh hvor er det synd for jer. Jeg krydser fingre for jer Bruger du ægløsningstest for at ramme det rigtige tidspunkt?

Tak

Ja det gør jeg, men har kun fundet den 4-5 gange de sidste 11 måneder . Tester fra dag 8-18 ca. Så enten har jeg bare ikke ægløsning hver måned, eller også er den meget forskudt. Venter på en henvisning til Horsens fertilitetsklinik nu.

Anmeld Citér

9. juni 2015

Nicolinesommer

Anpau skriver:

Tak

Ja det gør jeg, men har kun fundet den 4-5 gange de sidste 11 måneder . Tester fra dag 8-18 ca. Så enten har jeg bare ikke ægløsning hver måned, eller også er den meget forskudt. Venter på en henvisning til Horsens fertilitetsklinik nu.

Åh hvor irriterende! Det er altså mere kompliceret end man lige regner med

Håber det bedste for dig!

Anmeld Citér

9. juni 2015

Anpau

Nicolinesommer skriver:

Åh hvor irriterende! Det er altså mere kompliceret end man lige regner med

Håber det bedste for dig!

Tak. I lige måde

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.