Er jeg gravid??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.040 visninger
20 svar
2 synes godt om
6. juni 2015

Nicolinesommer

De damer er denne positiv???

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2015

anonym94

Synes jeg kan ane en svag svag streg hvor langt er du? Jeg tror desværre ikke jeg er gravid denne gang og fatter det ikke når vi har dyrket sex alle dage siden min menstruation er sluttet og ramt ægløsning 100 %

Anmeld Citér

6. juni 2015

Allimac

Nicolinesommer skriver:

Jeg havde test dag en mandag, og da jeg testede torsdagen inden, der viste den det samme som din, så svag positiv at man næsten tror man ser syner. Min blev langsomt tydligere for hver dag.

Så ville kalde den positiv. Tillykke!

Anmeld Citér

6. juni 2015

xStinepigen

Nicolinesommer skriver:

Umiddelbart ville je sige det ligner en skyggestreg.. Ville vente mindst 48 timer og så prøve igen

Anmeld Citér

6. juni 2015

Nicolinesommer

anonym94 skriver:

Synes jeg kan ane en svag svag streg hvor langt er du? Jeg tror desværre ikke jeg er gravid denne gang og fatter det ikke når vi har dyrket sex alle dage siden min menstruation er sluttet og ramt ægløsning 100 %

Jeg ved ikke hvor langt jeg er, for min menstruation varerier fra 29-35 dage. Men havde min menstruation sidste gang d. 11 maj

Øv, hvordan kan det være du ikke tror det? Selvom man rammer rigtigt, så er der desværre kun 20-30% chance for at man bliver gravid. Men du skal nok blive det, selvom jeg kender alt til den følelse. Er så svært at vente

Anmeld Citér

6. juni 2015

Nicolinesommer

Allimac skriver:

Jeg havde test dag en mandag, og da jeg testede torsdagen inden, der viste den det samme som din, så svag positiv at man næsten tror man ser syner. Min blev langsomt tydligere for hver dag.

Så ville kalde den positiv. Tillykke!

Uhh er det rigtigt? Mange gange tillykke. Hvor langt er du henne? 

Jeg håber virkelig den er der! Og tak hvis jeg er så heldig

Anmeld Citér

6. juni 2015

Nicolinesommer

xStinepigen skriver:

Umiddelbart ville je sige det ligner en skyggestreg.. Ville vente mindst 48 timer og så prøve igen

Men hvad er en skyggestreg helt præcis? Alle de andre gange hvor jeg ikke har været gravid, har den altid været klart negativ nemlig. Så jeg er lidt forvirret

Anmeld Citér

6. juni 2015

xStinepigen

Nicolinesommer skriver:

Men hvad er en skyggestreg helt præcis? Alle de andre gange hvor jeg ikke har været gravid, har den altid været klart negativ nemlig. Så jeg er lidt forvirret

En skyggestre er en svag streg uden farve ( kan forekomme hvis man bruger valmed testene ) - så det betyder negativ.. Men din streg kan jo sagtens udvikle sig, og er svær at fange på billeder, så jeg kan hvertfald ikke se farve i, men ved ikke om det er det . Men altid vent 48 timer mellem testene  

Anmeld Citér

6. juni 2015

xStinepigen

xStinepigen skriver:

En skyggestre er en svag streg uden farve ( kan forekomme hvis man bruger valmed testene ) - så det betyder negativ.. Men din streg kan jo sagtens udvikle sig, og er svær at fange på billeder, så jeg kan hvertfald ikke se farve i, men ved ikke om det er det . Men altid vent 48 timer mellem testene  

- jeg gik selv en skyggestreg, så troede ikke jeg var gravid, testede en uge senere og den var bragende positiv 

Anmeld Citér

6. juni 2015

Nicolinesommer

xStinepigen skriver:

Altså stregen er lettere at se i virkeligheden end på billedet og der er lidt farve i. Så krydser fingre  Mem ja, tænker at jeg tager en på mandag og ser hvad den siger 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.