Så blev det hverdag, lyder det som...og din kæreste har nok desværre fundet ud af at græsset ikke er grønnere. Det er jo bare så nemt og lækkert at være forelsket og småskør og ikke kunne se klart.
Nu er mandne nok vågnet og har det sikkert skidt over for sine unger og ville hellere have dem end din....han savner sikkert og bebrejder sig selv en masse. Selvom du er vigtig, er hans børn vigtigst, præcis som dit barn er det for dig, ikke??
Var det mig der stod som dig og ud fra det du har skrevet, så var jeg flyttet med det samme og havde håbet på at kunne fortsætte med at være weekend-hygge-nusse-elske kærester og så lige vente et år eller fire med at se om det skal være mere. Lad ham finde roen i sig selv og så kan det være der er plads til dig og din datter en dag eller også er der ikke.
Knsu til dig..
Eva..
Seriøst .....vente et år eller fire med at se om det skal være mere ???
Hvis de to ikke mestrer at have et velfungerende forhold sammen NU, hvad er sandsynligheden så mon for at det kører på skinner om et år eller fire ?
Og hvis det er MANDEN i hendes liv, som hun elsker inderligt, så kan det da være hjertenskærende svært at ses "som det lige passer ind", og ellers leve hver for sig.
Så er der vel frit spil til at gøre som man vil (dermed også frie hænder til at være sammen med andre)
Og hvad jeg læser ud af indlæget er det jo ikke et åbent/frit forhold trådopretter søger. Det ville også kræve at de er uden børnene, når de ses ....med mindre børnene er indforståede med at de er venner/kærester, som ikke lever sammen ....mere.
Der er jeg nok bare lidt mere en "enten - eller" - person.
Hvor højt jeg end måtte elske en person, så ville forholdet slutte, hvis ikke han ville kæmpe sammen med mig til at få forholdet til at fungere for alle.
Og er noget slut, så må jeg videre, og ikke trække pinen ud ved fortsat at se manden og leve med et håb om "måske en dag" ......for det har jeg svært ved at tro sker, hvis ikke det sker når det er NU der behøver gøres noget!

....bare lidt tanker
Anmeld