Husk fars dag i morgen :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2015

kesuh

lineog4 skriver:

Ingen fejring af fars dag. Men vi holde heller ikke mors dag.

tilgengæld er i morgen en dag med stor betydning især i år hvor det er hundrede året for at kvinder fik stemmeret i DK. Så måske en lille reminder til kvinderne derude i morgen fra far også ville være på sin plads 

Hov hov i har jo haft mors dag :-P  

Jeg holder heller ikke fars ellers mors dag her, men nok pga jeg er single endnu heheh 

Men min gamle fatter i Randers får en gave af min mor, som jeg også er inde over :-D 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2015

lineog4

kesuh skriver:

Hov hov i har jo haft mors dag :-P  

Jeg holder heller ikke fars ellers mors dag her, men nok pga jeg er single endnu heheh 

Men min gamle fatter i Randers får en gave af min mor, som jeg også er inde over :-D 

I dag er bare en meget vigtigere dag i år end mors dag 

Anmeld Citér

5. juni 2015

CaWi

Her bliver det fejret når farmand kommer hjem fra job.

Han får en god flaske rødvin, og en marinade beholder med pensel fra Weber som vi har fyldt med marcipan brød

Anmeld Citér

5. juni 2015

Troldemommi

Jeg har købt en ny pizzasten til min mand fra vores børn af og en dåse chilichokolade fra mig af, han er jo verdens bedste mand og far så selvfølgelig skal han forkæles 

Monica 

Anmeld Citér

5. juni 2015

Carina:-)

Vi fejrer det ikke som sådan - 

Men manden har fået en billet til Copenhell.

Ikke fordi det er fars dag,men fordi han rigtig gerne vil med -og det faldt så lige sammen med fars dag :) 

Anmeld Citér

5. juni 2015

God-mor

kesuh skriver:

Husk at give ham en ting i morgen, hvis i holder sådan noget ;-) 

Her bliver der givet et sødt kort en æske god chokolade til både min mand og min far. Elsker de dage hvor man kan forkæle lidt ekstra. 

Anmeld Citér

5. juni 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
April mor skriver:

Manden skal arbejde i nat og imorgen tidlig . Så den bliver holdt Søndag sammen med barnedåb (:

Totalt off topic, men havde han ikke været dig utro med en 14årig, du havde smidt ham ud og det hele store drama? For bare et par uger siden 

Anmeld Citér

5. juni 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår

Vi fejrer normalt ikke rigtig hverken Mors eller Fars dag, men Sofie ville gerne lave noget til far, så vi klistrede denne sammen i morges Farmand blev heldigvis glad  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.