Husk fars dag i morgen :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

723 visninger
17 svar
33 synes godt om
4. juni 2015

kesuh

Husk at give ham en ting i morgen, hvis i holder sådan noget ;-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2015

CarinaSB

kesuh skriver:

Den er købt .. :D dog kan han ikke selv huske at det er fars dag imorgen .. :D

Anmeld Citér

4. juni 2015

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg har købt nogle gaver fra vores lille datter og med kort . og med rundstykker imorgen

Anmeld Citér

4. juni 2015

April mor

Manden skal arbejde i nat og imorgen tidlig . Så den bliver holdt Søndag sammen med barnedåb (:

Anmeld Citér

4. juni 2015

DortheL

Her holder vi bonus-fars-dag den 4/6 :-) 

Anmeld Citér

4. juni 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her gir ungerne sådan en børste ting til at sætte på haveslangen, så man selv ka vaske sin bil. Kæresten har snakket om sådan en i noget tid og thea har sagt at hun gerne vil hjælpe med at vaske bilen, så det blev det han får.

Havde ellers tænkt at han sku ha sådan et rør til at putte sine fiskestænger i, når han ik bruger dem, men har ik haft tid til at finde den. Vh stine

Anmeld Citér

4. juni 2015

ønskebørn74

kesuh skriver:

Drengene har lavet denne til deres far idag.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

4. juni 2015

lineog4

Ingen fejring af fars dag. Men vi holde heller ikke mors dag.

tilgengæld er i morgen en dag med stor betydning især i år hvor det er hundrede året for at kvinder fik stemmeret i DK. Så måske en lille reminder til kvinderne derude i morgen fra far også ville være på sin plads 

Anmeld Citér

4. juni 2015

lillelille

Jeg har planlagt hele dagen Far sover længere mens jeg og sønen laver brunch, så er der to gaver, tur i skoven, og til sidst grillmad og øl Jeg håber bare at farsdag bliver så dejlig som morsdag

Anmeld Citér

5. juni 2015

kesuh

Her gir ungerne sådan en børste ting til at sætte på haveslangen, så man selv ka vaske sin bil. Kæresten har snakket om sådan en i noget tid og thea har sagt at hun gerne vil hjælpe med at vaske bilen, så det blev det han får.

Havde ellers tænkt at han sku ha sådan et rør til at putte sine fiskestænger i, når han ik bruger dem, men har ik haft tid til at finde den. Vh stine

De har et etui i biltema. Jeg købte mit der sidste år :-D plads til 3-4 stks hehe

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.