Ægløsning, hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2015

NicolineogF

Frupederstrup skriver:

Hvor længe siden er det du har smidt dine p piller? Jeg er først begyndt at have et mønster 9 måneder efter jeg har smidt p pillerne så der kan godt gå noget tid inden du har et fast mønster men ellers så prøv at skrive ned når su oplever noget. Jeg har kun jag i underlivet den ene dag jeg har ægløsning �� men det kan være svært at finde ud af i starten så kan godt følge dig i frustrationen ��

Jeg smed p-pillerne i starten af november 2014. Min mens er regelmæssig, men har svært ved at vurderer hvornår jeg har min ægløsning, for synes ikke at jeg har nogle tegn rigtigt. Hverken jag i underlivet eller meget eller hvid udflåd. Er der nogen har har erfaring med at man kan have ægløsning meget tidligt i ens cyklus eller meget sent? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2015

Krydserfingre

S.Nicoline skriver:

Jeg smed p-pillerne i starten af november 2014. Min mens er regelmæssig, men har svært ved at vurderer hvornår jeg har min ægløsning, for synes ikke at jeg har nogle tegn rigtigt. Hverken jag i underlivet eller meget eller hvid udflåd. Er der nogen har har erfaring med at man kan have ægløsning meget tidligt i ens cyklus eller meget sent? 

Lige meget om man har sen eller tidlig æl så får man sin mens 14 dage efter. Jeg får selv sen æl på ca ah dag 20-21 og derfor får jeg først min mens på ca dag 35-37 så har en lang cyklus. Desværre!

Anmeld Citér

14. juni 2015

NicolineogF

Pigeeeeen skriver:

Lige meget om man har sen eller tidlig æl så får man sin mens 14 dage efter. Jeg får selv sen æl på ca ah dag 20-21 og derfor får jeg først min mens på ca dag 35-37 så har en lang cyklus. Desværre!

Okay, og det er ikke fordi du lige er stoppet med p piller?

Min cyklus er 30 dage, så skal få min mens idag, og det tror jeg også at jeg gør, for er begyndt at få underlivssmerter, desværre ����

Anmeld Citér

14. juni 2015

Krydserfingre

NicolineogF skriver:

Okay, og det er ikke fordi du lige er stoppet med p piller?

Min cyklus er 30 dage, så skal få min mens idag, og det tror jeg også at jeg gør, for er begyndt at få underlivssmerter, desværre ����

Nej jeg har ikke taget p piller. Jeg havde kobber spiral før. Og den blev fjernet for 9 mdr siden - så vi har prøvet 9 mdr. Har bare en cyklus på 33-37 dage, hvilket er ret normalt. 

Anmeld Citér

15. juni 2015

NicolineogF

Pigeeeeen skriver:

Nej jeg har ikke taget p piller. Jeg havde kobber spiral før. Og den blev fjernet for 9 mdr siden - så vi har prøvet 9 mdr. Har bare en cyklus på 33-37 dage, hvilket er ret normalt. 

Uha træls at må vente så længe mellem, men den skal nok komme på et tidspunkt  

Jeg er nu på dag 31 uden mens, men den kan desværre også variere fra 30-34 dage, så tænker stadig at den kan nå at komme, men håber da inderligt at den bliver væk 

Har i brugt ægløsningstest? 

Anmeld Citér

15. juni 2015

Krydserfingre

NicolineogF skriver:

Uha træls at må vente så længe mellem, men den skal nok komme på et tidspunkt  

Jeg er nu på dag 31 uden mens, men den kan desværre også variere fra 30-34 dage, så tænker stadig at den kan nå at komme, men håber da inderligt at den bliver væk 

Har i brugt ægløsningstest? 

Jeg venter jo næsten ligeså lang tid som dig  

ja vi har brugt æl test mange gange men har ikke gjort det de sidste par måneder, kender min krop nu og ved hvornår jeg har æl. Og de test der stresser bare en også bliver sexen planlagt hvilket er ret usexet. Hvor længe har i prøvet? 

Anmeld Citér

16. juni 2015

NicolineogF

Pigeeeeen skriver:

Jeg venter jo næsten ligeså lang tid som dig  

ja vi har brugt æl test mange gange men har ikke gjort det de sidste par måneder, kender min krop nu og ved hvornår jeg har æl. Og de test der stresser bare en også bliver sexen planlagt hvilket er ret usexet. Hvor længe har i prøvet? 

Ja det bliver alt for påtaget, så vi har kun gjort det engang imellem, for vi synes også det ødelagde vores sex lidt. 

Jeg smed pillerne i starten af november 2014, så et halvt års tid har vi været i træning. 

Venter stadig på min mens, hvis ikke den er kommet på torsdag, så tager jeg en test, da min læ gøre cyklus var 33dage, og så er jeg en dag over. Håber håber håber  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.