Ægløsning, hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.138 visninger
16 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. juni 2015

NicolineogF

Hej piger

Min kæreste og jeg har prøvet at blive gravid siden november 2014, hvor jeg smed pillen. Jeg er nu begyndt at tage en ægløsningstest hver morgen, men kan simpelthen ikke vurdering om den er positiv eller ej. 

På pakken står der at begge streger skal være lige tydelige, men det synes jeg endnu ikke nogen af mine har været. Kan i sige mig om den på billedet er positiv? Den er taget på 20. dag fra første dag i min sidste mens. 

Knus til jer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2015

Frupederstrup

S.Nicoline skriver:

Hej piger

Min kæreste og jeg har prøvet at blive gravid siden november 2014, hvor jeg smed pillen. Jeg er nu begyndt at tage en ægløsningstest hver morgen, men kan simpelthen ikke vurdering om den er positiv eller ej. 

På pakken står der at begge streger skal være lige tydelige, men det synes jeg endnu ikke nogen af mine har været. Kan i sige mig om den på billedet er positiv? Den er taget på 20. dag fra første dag i min sidste mens. 

Knus til jer

Den er ikke positiv. Den skal være lige tydelig. Prøv at lægge mærke til udflåd eller om du har nogle dage hvor du har smerter/jag i den ene side af underlivet. 

Jeg kan mærke min ægløsning ved at jeg får jag i den side af underlivet hvor ægget bliver frigivet

Anmeld Citér

4. juni 2015

NicolineogF

Frupederstrup skriver:

Den er ikke positiv. Den skal være lige tydelig. Prøv at lægge mærke til udflåd eller om du har nogle dage hvor du har smerter/jag i den ene side af underlivet. 

Jeg kan mærke min ægløsning ved at jeg får jag i den side af underlivet hvor ægget bliver frigivet

Ligger mærke til udflåd hver dag, og synes ikke der hverken er mere eller mindre nogen dage. Det er nogenlunde det samme. Jagene får jeg engang imellem, men kan ikke vurdere om det er pga ÆL eller det bare er macekneb. Er det muligt at jeg ikke har ÆL nogle måneder? 

Anmeld Citér

4. juni 2015

Krydserfingre

S.Nicoline skriver:

Ligger mærke til udflåd hver dag, og synes ikke der hverken er mere eller mindre nogen dage. Det er nogenlunde det samme. Jagene får jeg engang imellem, men kan ikke vurdere om det er pga ÆL eller det bare er macekneb. Er det muligt at jeg ikke har ÆL nogle måneder? 

Det er muligt ikke at have æl hver måned, men så har du heller ikke mens. Hvor længe er dine mens normalt?

Anmeld Citér

4. juni 2015

April mor

Jeg fandt ud af igår at når jeg har æl så blivercmot udflåd Hvidt, prv at lægge mærke til farven (:

Anmeld Citér

5. juni 2015

NicolineogF

Pigeeeeen skriver:

Det er muligt ikke at have æl hver måned, men så har du heller ikke mens. Hvor længe er dine mens normalt?

Min mens er ca 30 dage. Tester fra dag12. Denne test tog jeg idag.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. juni 2015

Krydserfingre

S.Nicoline skriver:

Den er snart ved at være der! Om 1 eller 2 dage maks tror jeg 

Anmeld Citér

5. juni 2015

Krydserfingre

S.Nicoline skriver:

Den er snart ved at være der! Om 1 eller 2 dage maks tror jeg 

Anmeld Citér

6. juni 2015

NicolineogF

Håber og tror på at den måske var positiv igår, for den jeg tog idag var helt klart negativ! 

Men vi havde ikke sex igår, men i forgås og idag. Håber det giver noget��

Anmeld Citér

9. juni 2015

Frupederstrup

S.Nicoline skriver:

Hvor længe siden er det du har smidt dine p piller? Jeg er først begyndt at have et mønster 9 måneder efter jeg har smidt p pillerne så der kan godt gå noget tid inden du har et fast mønster men ellers så prøv at skrive ned når su oplever noget. Jeg har kun jag i underlivet den ene dag jeg har ægløsning �� men det kan være svært at finde ud af i starten så kan godt følge dig i frustrationen ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.