Øv negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2015

Anonym trådstarter

Kris' skriver:

Nej, egentlig ikke. Havde faktisk kun meget ømme bryster. 

Okay tak. Håber virkelig den er der denne gang så. Men så snart jeg mærker mens lignende smerter så bliver jeg så bange  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2015

Kris'

Anonym skriver:

Okay tak. Håber virkelig den er der denne gang så. Men så snart jeg mærker mens lignende smerter så bliver jeg så bange  

Det skal du ikke, det er mere end normalt at føle disse! Jeg håber, den er der

Anmeld Citér

6. juni 2015

Anonym trådstarter

Kris' skriver:

Det skal du ikke, det er mere end normalt at føle disse! Jeg håber, den er der

Tak. Jeg er snart hjemme og så vil jeg prøve at teste, har testdag imorgen. Ser ikke ud til at mens er på vej endnu, men det kommer også bare lige pludselig ved mig, sidste måned gik der en time fra mens smerter til blødning :/

Anmeld Citér

6. juni 2015

Anonym trådstarter

Stadig negativ 3+6 så er den der nok heller ikke denne gang  

Anmeld Citér

6. juni 2015

Jegkiggerpåfugle

Jeg nåede aldrig at stå med en postiv test - alle var bragende negative men en blodprøve viste at jeg altså var gravid og jeg havde også kun ømme bryster - hvis det hjælper

Anmeld Citér

6. juni 2015

Anonym trådstarter

Jegkiggerpåfugle skriver:

Jeg nåede aldrig at stå med en postiv test - alle var bragende negative men en blodprøve viste at jeg altså var gravid og jeg havde også kun ømme bryster - hvis det hjælper

Altså det giver da lidt håb, men jeg har testdag imorgen så min menstruation kommer sikkert det, jeg tør jo ikke engang håbe på en positiv test længere det er så nedslående efterhånden

Anmeld Citér

6. juni 2015

Kris'

Anonym skriver:

Altså det giver da lidt håb, men jeg har testdag imorgen så min menstruation kommer sikkert det, jeg tør jo ikke engang håbe på en positiv test længere det er så nedslående efterhånden

Jeg kan sagtens forstå dig. Men hvis ikke den er her denne gang, så kommer den en anden gang. Jeg fik ved flere undersøgelser at vide, at jeg ikke kunne blive gravid. Og lige pludselig stod jeg med en positiv test hold humøret oppe, og tænk ikke for meget på det.

Anmeld Citér

6. juni 2015

Kris'

Kris' skriver:

Jeg kan sagtens forstå dig. Men hvis ikke den er her denne gang, så kommer den en anden gang. Jeg fik ved flere undersøgelser at vide, at jeg ikke kunne blive gravid. Og lige pludselig stod jeg med en positiv test hold humøret oppe, og tænk ikke for meget på det.

Min pointe med beskeden; mist ikke håbet, det kommer når du mindst venter det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.