Øv negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

904 visninger
17 svar
4 synes godt om
4. juni 2015

Anonym trådstarter

3+4 idag ja ja ved det er for tidligt men troede virkelig den var der, mine bryster er så varme, ømme og tunge. Lige som sidst da jeg blev gravid, men testen kunne ikke være mere negativ  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2015

lillelille

Anonym skriver:

3+4 idag ja ja ved det er for tidligt men troede virkelig den var der, mine bryster er så varme, ømme og tunge. Lige som sidst da jeg blev gravid, men testen kunne ikke være mere negativ  

Det er også ret tidligt. Du må bare vente nogle dage 

Anmeld Citér

4. juni 2015

Anonym trådstarter

Ja jeg ved det. Ser bare så mange der tester tidligt og så tror man jo at der ikke er den mindste chance når man ikke kan teste positivt så tæt på test dag

Anmeld Citér

4. juni 2015

lillelille

Anonym skriver:

Ja jeg ved det. Ser bare så mange der tester tidligt og så tror man jo at der ikke er den mindste chance når man ikke kan teste positivt så tæt på test dag

Sidste gang jeg var gravid fik jeg ikke positivt test for jeg var hel uge sen (omkring uge 5+0).. 

Anmeld Citér

4. juni 2015

Anonym trådstarter

lillelille skriver:

Sidste gang jeg var gravid fik jeg ikke positivt test for jeg var hel uge sen (omkring uge 5+0).. 

Okay tak for opmuntring. Håber jeg ikke begynder t bløde så og tester senere. ønsker bare hurtigt at blive gravid igen nu jeg mistede det sidste gang

Anmeld Citér

4. juni 2015

Kris'

Jeg ville bare lige indskyde, at jeg ikke kunne testes positiv før jeg var 5+3. Så vent, jeg bed det er hamrende svært. Held og lykke med det

Anmeld Citér

4. juni 2015

Mullesmith

Håbet er ikke ude endnu 

Anmeld Citér

4. juni 2015

Anonym trådstarter

Kris' skriver:

Jeg ville bare lige indskyde, at jeg ikke kunne testes positiv før jeg var 5+3. Så vent, jeg bed det er hamrende svært. Held og lykke med det

Havde du nogle tegn på at du var gravid, jeg har kun ømme bryster men det kan jo være så meget andet

Anmeld Citér

4. juni 2015

Sonja15

Du kan evt prøve abblo Pharmas tidlige gravid test, de kan måle ved lavere værdier. Jeg kender nemlig godt det der med at ventetiden er næsten uudholdelig, når der er symptomer. Krydser fingre for dig 

Anmeld Citér

5. juni 2015

Kris'

Anonym skriver:

Havde du nogle tegn på at du var gravid, jeg har kun ømme bryster men det kan jo være så meget andet

Nej, egentlig ikke. Havde faktisk kun meget ømme bryster. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.