Hvor store var i 14+0?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2015

Masig

Det begyndte at blive svært at skjule i uge 14... men var heller ikke nødvendigt,  da alle vidste det 

uge 14+0 i 2. Graviditet...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2015

Mullesmith

Masig skriver:

Det begyndte at blive svært at skjule i uge 14... men var heller ikke nødvendigt,  da alle vidste det 

uge 14+0 i 2. Graviditet...

Fin mave  kan godt se der skal en løsere trøje til for st skjule den 

Anmeld Citér

3. juni 2015

BigHope13

Mullesmith skriver:

Åh åh bare jeg kan skjule min  jeg er jo heller ikke den mindste. Men godt ser du ud 

Jeg håber virkelig opspar jeg ville kunne skjule en næste graviditet bedre  har det på samme måde som dig at man kan nævne der kommer en lille baby dreng eller pige i stedet for blot baby..

mange tak man kommer jo helt til at savne baby hulen nu hvor det halvandet år siden indholdet kom ud

Anmeld Citér

3. juni 2015

Mullesmith

BigHope13 skriver:

Jeg håber virkelig opspar jeg ville kunne skjule en næste graviditet bedre  har det på samme måde som dig at man kan nævne der kommer en lille baby dreng eller pige i stedet for blot baby..

mange tak man kommer jo helt til at savne baby hulen nu hvor det halvandet år siden indholdet kom ud

Ja jeg kender det  ventede tvillinger første gang, så det er svært for mug st forestille mig en "normalt" voksende mave  kunne ganske simpelthen ingenting skjule sidste gang, måtte fortælle det i uge 8 

Anmeld Citér

3. juni 2015

BigHope13

Mullesmith skriver:

Ja jeg kender det  ventede tvillinger første gang, så det er svært for mug st forestille mig en "normalt" voksende mave  kunne ganske simpelthen ingenting skjule sidste gang, måtte fortælle det i uge 8 

Uhh ja man burde næsten tro den vokser lidt langsommere såfremt der kun er en denne gang hvor langt er du henne 

Anmeld Citér

3. juni 2015

TrineMine86

Er godt nok ret overvægtig og dette er 2. Graviditet, men her er jeg omkring 14 uger.. 

Anmeld Citér

3. juni 2015

HVPigen

Jeg  vejede 88 før graviditet  og vejer 97 nu , uge 16 kunne man intet se jeg har ikke noget billede desværre da jeg som sagt også har alt til og side på maven (har pco) og tog derfor ikke billeder. 

Jeg er 34 uger henne snart og man kan først ane jeg er gravid nu har ikke voldsom stor mave men heller ikke noget strut 

Anmeld Citér

4. juni 2015

April mor

Man kunne ikke se det på mig før i uge 21, så jeg var rimelig bange for der var noget galt med vores datter siden min mave ikke voksede ��. Men tror godt du kan skjule det, jeg så en venindes mor hver dag under hele min graviditet, og hun vidste det ikke og fandt først ud af det for to uger siden .

Anmeld Citér

4. juni 2015

Mullesmith

BigHope13 skriver:

Uhh ja man burde næsten tro den vokser lidt langsommere såfremt der kun er en denne gang hvor langt er du henne 

Kun 4+0  så det er helt nyt endnu 

Anmeld Citér

4. juni 2015

Ayasmor

Her gik det meget stærkt og maven var svær at skjule allerede fra uge 8. Omkring uge 30-32 var det dog status quo og jeg voksede ikke det helt vilde derefter  

billedet her er fra da jeg var 13+3

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.